Princess 212062 Smoothie Maker

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 12 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Princess 212062 Smoothie Maker op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

2,4

hppassat 20-08-2015

Mogelijkheden: Dit apparaat wordt/is geproduceerd om smoothies te maken ! Niet meer,niet minder. kan er zelfs ijsblokjes mee crushen ! Voldoet aan die eisen.
Gebruiksvriendelijkheid : Inderdaad lost de beker soms moeilijk van de houder. Dit komt omdat tijdens het mixen een vacuum in de beker wordt getrokken. Voor gebruik de kunsstof afdichtingsrinf licht inolien met slaolie oid. Andere mogelijkheiid, doe wat van een koolzuurhoudende frisdrank bij de inhoud van de beker !!!
Degelijkheid: voldoende ! Gebruik het apparaat dagelijks om een "health-smoothie"te maken !

Claude Michele 21-07-2015

Als cadeau geregen met een abonnement op een tijdschrift.
Heel snel daarna teruggestuurd naar Princess: de beker kwam niet los ondanks veel kracht te hebben geoefend!. Hetzelfde model teruggekregen en...na 2 maanden opnieuw dezelfde problemen. Antwoord Princess: een video hoe dit machine werkt! Denken ze werkrlijk dat consummenten achterlijk zijn? Ben blij dat andere dezelfde negatieve ervaring hebben (I am not alone!!). Voor mij is het duidelijk: Nooit meer een Princess. Ik heb in de plaats een magic bullet in de aanbieding gekocht. Meer mogelijkheden en een schroef deksel in plaats van een draai deksel!

szjaak 12-01-2014

Vol verwachting klopte ons hart bij dit cadeau; nu, na een keer of 5 gebruikt te hebben, nog meer. Maar dan van de inspanning en stress.
Het is sowieso al een kliederige toestand als je de beker eraf haalt, want de prut druipt in het frame.

Inmiddels gaat de beker niet meer los, ondanks forse krachtinspanning. Miskoop en geen aanrader.

Direct 07-07-2013

Helaas (voor de goede gever) dit apparaat cadeau gekregen. ABSOLUUT NOOIT KOPEN. Helemaal niet, zoals aangeprezen, goed schoon te houden, bekers hebben een gladde buitenkant waardoor met dameshanden niet te bedienen bij op- en afschroeven. Na enkele keren gebruik is al grof gereedschap nodig om bekers los te draaien. Gekocht bij Blokker.

szjaak 12-01-2014

Idem dito...was even aan het kijken of iemand hier ook last van had. Vooral omdat het apparaat pas enkele keren gebruikt is. Ligt dus niet aan ons. Wat een opluchting ;)
Inmiddels zijn er dus talloze exemplaren verkocht; fijn voor Princess :(

Eric dJ 06-02-2013

Ruim half jaar geleden deze aangeschaft als leuke blender, maar het bleek complete miskoop. Draaigedeelte liep al snel vast en ook het mesjes onderdeel kon al snel niet meer los om schoon te maken.
De Blender ligt inmiddels op de schroot en ga vandaag een betere aanschaffen (wat niet moeilijk moet zijn). Princess zou alle klanten een vergoeding moeten geven als compensatie voor de geleden schade (incl. de frustraties).

Fleur122 29-12-2012

Ik zal niet snel een recensie schrijven, echter dit product is zo slecht dat het niet eens verkocht zou mogen worden. Wij hebben het met inhoud en al terug gebracht naar de Kijkshop die direct aanbood het om te ruilen voor een Philips blender.

Kijkshop is top! maar nooit meer een Princess product voor ons!

Schoppert 05-11-2012

Van mijn zoon de smoothie maker van Princess gekregen. Leek een fijn ding totdat het bekertje steeds minder goed los ging. Daarna kregen we ook de messen niet meer los. Geprobeerd met gevaar voor eigen leven want als je uitschiet heb je de messen in je pols staan. Ik lees deze klacht vaak terug hier, heb ondertussen een mailtje naar Princess gestuurd maar zij willen hier niks mee doen (mijn zoon heeft de bon per ongeluk weggegooid dus terug naar de Blokker kan niet...) Aangezien dit toch gewoon een productiefout moet zijn zou je toch iets meer van Princess verwachten.... Maar helaas...

K.Obbes 29-08-2012

Na 2 keer gebruiken kreeg ik het snij gedeelte er al niet meer af, dus het kon slecht schoon gemaakt worden.
Vandaag dacht ik laat ik weer eens een lekkere smoothie maken, is het apparaat doorgebrand. Er kwam allemaal rook uit en het ging stinken. Waardeloos dus!!!

talitha1 25-08-2012

na 8 keer gebruiken krijg je inderdaad dat snijgedeelte er niet meer uit!! lekker fris want de inhoud van de beker loopt daar inprincipe in!
ik heb m dus na 11 keer gebruiken zeer gefrusteerd de prullebak in gegooid!!!
NIET KOPEN!!!!!!
kun je beter een blender halen dat doet precies het zelfde!

Sonyfan65 25-07-2012

Een smoothiemaker gekocht bij Blokker, voor 29,95 en meteen aan de slag. De ene keer kregen we de beker er niet uit, de andere keer is het bovenste gedeelte niet los te draaien en moet je met je gladde handen en een paar mesjes in je handpalm wijzend dat ding zien los te draaien. Voor kinderen helemaal niet handig. Het leek zo mooi, maar ik ga er mee terug naar de winkel!

Lobbes47 21-07-2012

Inderdaad, ook gekocht om de leuke vormgeving. Daarna meteen aan de slag gegaan. Alleen al om het ding in elkaar te zetten heb je hogere wiskunde nodig. En er zit geen aan- of uitknop aan, dus dan heb je het fruit en eventueel yoghurt in de beker gedaan, je draait hem naar boven en dan...gebeurt er niets, terwijl je toch wel alles goed aangeklikt had. Kortom, vormgeving fantastisch, maar het ontbreken van een aan- en uitknop ergerlijk en niet logisch

fruity 10-03-2012

Door de grappige vormgeving gevallen voor de Princess tuimelblender.
Aanvankelijk deed deze het prima, alhoewel er wel wat spierkracht en grote handen nodig zijn om het gedeelte van de mesjes en de beker er goed op en af te draaien.
Toen begonnen de problemen met het draaien; het lukte niet meer om de beker soepel naar boven te kantelen.
Uiteindelijk ging ook de beker niet meer los en ben ik met inhoud en al terug naar de winkel gegaan.

Ellen69 15-07-2012

hier precies hetzelde, wat een waardeloos ding

Ma62 16-07-2012

Helemaal mee eens. Eerst een lekkere smoothie gemaakt en dan alleen maar toekijken naar het lekkers omdat de beker niet meer eraf te halen valt i.v.m vacuum trekken. Waardeloos apparaat. Teuggebracht naar de winkel en een tegoed bon gekregen.