WMF High Speed Blender 04.1663.0011 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de WMF High Speed Blender 04.1663.0011 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Lucie 03-09-2019

Mag ik even klagen? ;)

Deze blender is verslavend! Alles wordt super smooth en mijn ijsblokjes heerlijk fijn gecrushed. Hoe kan ik verder zonder dit multifunctionele apparaat? Enige minpuntje is de grootte, mijn keukenblad is wat te smal.

Pluspunten

• power
  • veiligheid
  • uiterlijk

Minpunten

• afmetingen

Henkjan25 26-08-2019

Groot, krachtig & een beetje onhandig

De blender is van een flink formaat, inhoud van pakweg 2 liter is echt gigantisch. door de krachtige motor word echt alles fijngemalen. Zelfs word er met gemak worden noten fijn gemalen en ijs tot pulver gemaakt, niks te gek! Door de snelheid waarmee geblend word, word de inhoud heet, bijna kokend heet, wat ideaal is voor soepen. Het apparaat is groot en daardoor niet ideaal als je het wilt gaan opbergen, het beste is dus gewoon lekker laten staan op het keukenblad. De kan is gemaakt van stevig plastic, het handvat is echter ietwat fragiel en naar mijn mening niet van top kwaliteit. Onder het handvat blijft ook water zitten als het in de vaatwas machine is geweest, niet dat dit veel uitmaakt, maar netjes is het niet. De kwaliteit van het plastic geld ook voor de toetsen waarmee je de blender bediend.
Het geluid is vrij hard, maar dit kan ook niet anders met zo een krachtige motor. Al met al een mooi apparaat, maar er zijn verbeteringen mogelijk.

Pluspunten

• Heel krachtig
  • Grote inhoud

Minpunten

• Hard geluid
  • Plastic kwaliteit

Inqara 21-08-2019

Zeer handig en mooi design

De blender is voor mij een echte uitkomst om smoothies, soepen en sorbets te maken. Hoe smeuiger hoe beter en dat doet deze blender als de beste. Geen klontjes blijven achter.

Verder is de blender ook zeer gebruiksvriendelijk door de grootte inhoud van bijna 2 liter en de vooraf ingestelde programma's. De krachtige motor kan alles, maar ook de veiligheid die de blender biedt is super.
Hij werkt alleen met de deksel er goed op. Gaat direct uit als je de beker van de machine afhaald en schoonmaken doe je door blenderen en omspoelen. Dus je hoeft nooit in de buurt van de messen te komen.

Al met al een super blender.

• Grootte inhoud
  • Veilig te gebruiken

Minpunten

• Dingen die koud moeten blijven warmer
  • Groot voor als je hem wilt opbergen

LC 19-08-2019

Gebruiksvriendelijk en erg mooi design

Op dit moment drink ik een smoothie gemaakt met deze blender. Dit is de eerste blender die ik gebruik die geen stukjes achterlaat. Kokend hete bouillon? Ook geen probleem! Zelfs ijsklontjes worden volledig fijn gemalen. De blender heeft meerdere standen en is erg makkelijk te gebruiken en schoon te houden! Veilig in gebruik ook (i.v.m. kleine kinderen) de deksel heeft een veilige sluiting, zit deze niet goed vast dan doet de blender het ook niet. Het is best een groot ding, ik vind dat zelf wel mooi, staat tof in de keuken, plus je kan er ontzettend veel in een keer mee blenden!

Ljss 19-08-2019

Waar voor je geld

Een erg fijne blender. Deze is gemakkelijk in gebruik doordat de blender zonder moeite alles eenvoudig fijn maalt.

De verschillende programma’s zijn ook handig, hierdoor hoef je niet zelf te bedenken hoe hard de machine moet voor de inhoud.

Ook kan er soep in de blender gemaakt worden die dan warm wordt, en ijs crush is makkelijk te maken.
Voor mij is het schoonmaakprogramma ook een groot pluspunt, hierdoor krijg je de blender eenvoudig schoon en ben je sneller geneigd deze te gebruiken.

Het geluid is redelijk hard tijdens het blenden, ’s ochtends een smoothie maken als je wederhelft nog ligt te slapen in de kamer ernaast is niet een heel goed idee. Dit komt voornamelijk door de krachtige motor, en welke blender is wel stil?

Ook is er nagedacht over de veiligheid, in het gebruik ben ik niet bang dat de mixer open springt of per ongeluk aangaat terwijl ik in de buurt van de messen ben.

Het design is eenvoudig maar strak, wel is het apparaat vrij groot dus opbergruimte is noodzakelijk. Maar op een plank boven de keuken misstaat deze niet.

Pluspunten

• Stevig
  • Snel
  • Veilig
  • Makkelijk schoon te maken

Minpunten

• Zwaar
  • Hard geluid

Jonnie76 13-08-2019

Makkelijk en veilig

Deze blender ziet er niet alleen mooi en strak uit, maar is ook nog eens super makkelijk te gebruiken. Je zet het apparaat en je kiest wat je wilt gaan doen, van smoothie maken tot hakken. Op de display verschijnt hoelang het duurt en als je het korter of langer wilt geef je dat heel makkelijk aan met de plus of min toetsen. Verder is het apparaat heel veilig. De deksel moet eerst vast klikken voor je überhaupt wat kunt doen, dus ideaal voor mensen met enthousiaste kids.
Ik ben super tevreden iig.

Pluspunten

• Veilig
  • Mooie uitstraling
  • Werkt heel makkelijk
  • Veel keuzes op display

Minpunten

• Best zwaar