Powerplus POWXG4037 - Expert review

Motor
elektro 230 V
Blaascapaciteit
300 km/h
Gewicht
4,13 kg

Voor dit product hebben we alleen expert review(s)

BesteProduct.nl 25-10-2018
5,4

PowerPlus POWXG4037: Zuigt en blaast teleurstellend

Bij deze 3-in-1 bladblazer zitten de zuig- en de blaaspijpen op elkaar, vast aan de machine. Je hoeft dus geen buizen of beschermkappen te verwisselen én je hoeft nu ook niet bang te zijn dat je iets kwijtraakt. Het is de bedoeling dat het hakselrad het strooisel (bladeren, takjes e.d.) versnippert, maar dat doet deze PowerPlus niet. Wat hij opzuigt komt praktisch in dezelfde staat terecht in de opvangbak, die overigens wel een mooie grote inhoud heeft van circa 40 liter. Deze PowerPlus is te koop voor nog geen 50 euro. Dat is natuurlijk niet veel, maar wij adviseren om toch door te sparen voor eentje die weliswaar duurder is. Daar ga je meer plezier aan beleven.

Lees verder op BesteProduct.nl

Voordelen

• Zuig- en blaaspijpen zitten aan elkaar vast. Voorkomt het zoekraken
  • Gemakkelijk switchen tussen blazen en zuigen
  • Wegdraaien van beschermkap geeft toegang tot de hakselrad. Erg handig voor het schoonmaken van de hakselrad en de behuizing.
  • Blaas- en zuigpijp zijn uitschuifbaar. Handig want zo heb je altijd de juiste werkhoogte.