BLACK+DECKER GWC3600L20

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de BLACK+DECKER GWC3600L20 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

BLACK&DECKER BLADBLAZER GWC 3600L20 25-10-2018

B&D Bladblazer

Geschreven voor: BLACK+DECKER GWC3600L20

In de afgelopen maanden divers tuingereedschap gekocht van B&D en hier ook zeer tevreden over vandaar ook mijn keus voor hun voor de bladblazer / zuiger.
Uit de reviews bleek weinig negatiefs.
Bij thuiskomst direct het apparaat gebruikt in de tuin, bij het blazen komt ie kracht tekort om echt werk te kunnen verzetten.
Maar bij het opzuigen is het helemaal drama, hij zuigt niet of zuigt iets op maar loopt vast en dan moet je op het apparaat slaan om de verstopping eruit te krijgen of alles uit elkaar halen om de verstopping te verwijderen en dat demonteren van de buizen gaat heel moeilijk.
Al met al een miskoop, bij aankoop ook bewust voor een duurdere gekozen ivm kracht, gemak en duurzaamheid, had ik beter niet kunnen doen.

Pluspunten

• DESIGN

Minpunten

• TE WEINIG BLAASKRACHT
  • TE WEINIG ZUIGKRACHT
  • LOOPT VAAK VAST MET HET OPZUIGEN.
  • MOEILIJK VERWISSELBARE ONDERDELEN