MTD BV 2500 E

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de MTD BV 2500 E op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,9

albert 24-03-2017

Matig apparaat

Geschreven voor: MTD BV 2500 E

Tijdens het in elkaar zetten vond ik al dat de zuigbuis speling had op de aansluiting met het apparaat. Hierop zelf de buis met tape strakker vastgezet. Het zuigen ging redelijk goed. De 3e keer dat ik de machine gebruikte rook ik tijdens het opzuigen ineens een schroeilucht. Hierna werkte het apparaat niet meer. Waardeloos apparaat.

Minpunten

• gammele bevestiging van zuigbuis aan machine
  • zuigcapaciteit

joopie100 06-09-2015
Geschreven voor: MTD BV 2500 E

Na 10 maanden is de zak geheel verteerd na een keer aanzetten zaten er direct 6 grote gaten in de zak.

Ik heb hem in totaal 6 keer gebruikt en als ik klaar ben leeg ik de zak en hang hem op in een droge schuur.
ik heb 89,94 betaald voor deze MTD-bladblaazer ik hoop dat ik de zak gratis krijg , want volgens de verkoper kon het weleens een slijt deel zijn ?

joopie100 13-05-2016

Ja Ton ik heb inderdaad een nieuwe zak gekregen en deze is nu weer kapot 13-05-2016 hij is weer verteerd.
ik ben dus Joopie100 die dit er op heeft gezet.

En ik ga maar weer terug want ik heb nog garantie tot oktober.

Ton 30-10-2015

Als deze beoordeling een 8,8 krijgt dan klopt er iets niet. De zak is al na een half jaar versleten is dat niet goed, en moet er een onvoldoende uit komen