De'Longhi HVF3031 - Reviews

Type kachel
ventilatorkachel
Vorstvrijstand

Beoordeling op basis van 2 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

6,5

roelfi 12-06-2013 Product paar dagen in bezit

6,2
Wij hebben de DeLonghi HVF3031 blaasverwarmer aangeschaft omdat het een stil apparaat zou zijn
Niets is minder waar, de 38 dB en 42 dB bij minimum en vollast mag je verdubbelen
De grote ventilatorbladen geven zelfs een ploppent helikopter achtig geluid
Echt niet hetgeen we voor ogen hadden ..

roelfi 30-09-2013

Wij hebben intussen tot volle tevredenheid de ROWENTA KERAMISCHE VERWARMING SO9065 (ROSO9065) aangeschaft, een groot verschil ..

petraruud 15-04-2013 Product paar dagen in bezit

6,8
Mooie kachel, maar de ophangbeugel die in het boekje staat, zit niet bij het toestel en is ook niet leverbaar. Tevens moest ik 5 minuten wachten, voordat Delonghi Nederland de telefoon opnam.
De service afdeling verwees mij naar Handyman voor de afgebeelde ophangbeugel in het boekje, echter Handyman kan deze niet leveren. Delonghi heeft verder geen enkele moeite gedaan mij te helpen, ze zouden het boekje gaan aanpassen ZONDER ophangbeugel. Een waardeloze service dus, voor mij geen Delonghi meer.

petraruud 04-08-2013

Wij hebben hem weer teruggebracht, omdat we niet tevreden waren en er geen ophangbeugel te krijgen was. We hebben ervoor in de plaats een ROWENTA Balnea Silence SO6215 paars gekocht en die bevalt veel beter !