De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Domo DO7344H op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Rob 21-11-2019

Turbo verwarmer

Geschreven voor: Domo DO7344H

Deze keramische verwarmer heb ik gekocht om op zolder in de wintermaanden aangenaam te kunnen werken. En dat doet deze kachel met vlag en wimpel.

Pluspunten

• Snel en geurloos verwarmen
  • Bij laag vermogen geruisloos

Minpunten

• Temperatuur gaat niet zoals verwacht met de + en -
  • Bij vol vermogen meer geluid

J. Paasen 05-11-2019

Snelle bijverwarming

Geschreven voor: Domo DO7344H

Dit kleine kacheltje warmt snel op, en ziet er ook nog eens prima uit, in vergelijking tot andere. Het apparaat is makkelijk in gebruik, en gemakkelijk in te stellen zodat hij automatisch in en uitschakeld bij temperatuurschommelingen. De prijs is wel wat aan de hoge kant.

Pluspunten

• Snel warm
  • Instelmogelijkheden

Minpunten

• Prijs

Jos Verheijen 08-11-2018

Snel werkende (bij)verwarming.

Geschreven voor: Domo DO7344H

Mooi eenvoudig design, reeds op 1500W snelle opwarming ruimte, supersnel op 2500W.
Voor de zuinigheid zit er een ECO stand op, terwijl ook een timer ingesteld kan worden.
Ben er serieus blij mee. Indien langer dan 1 uur op 2500W in gebruik, dan uitkijken met de stekker uit het stopcontact trekken, deze wordt erg heet.

Pluspunten

• Snelle werking
  • ECO stand voor de zuinigheid
  • Erg stil

Minpunten

• In max.stand stekker erg heet in stopcontact