De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de ECONO-HEAT Econo-Heat ECONO0607 eHeater - verwarmingspaneel - met ingang voor plug-in op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

DJB 03-10-2018

Gekocht om de babykamer bij te verwarmen. Mooi plat design, energiezuinig en in kleur schilderbaar. Echter was de warmteopbrengst niet goed voelbaar in een redelijk goed geïsoleerd kamertje van 12m2. Daarnaast binnen een jaar een scheur in de plaat en een donkere verkleuring van de (aanbevolen) watergedragen verf in het middel van de plaat. Dit terwijl we hem alleen 's avonds voor het slapen gaan een paar uur aan hebben gezet gedurende de wintermaanden. De problemen gemeld bij leverancier maar totaal geen respons. Later gelezen dat er veel meer klachten waren over de scheurvorming. Kortom geen aanbeveling.

Pluspunten

• Plat design
  • In iedere kleur schilderbaar
  • Energiezuinig

Minpunten

• Weinig warmteopbrengst
  • Scheurvorming in plaat
  • Verkleuring van verflaag
  • Geen respons van leverancier