Rowenta Ventilatorkachel Instant Comfort Compact SO2320 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Rowenta Ventilatorkachel Instant Comfort Compact SO2320 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,6

Carolina 20-01-2021

Ik heb dit product gekocht vanwege de fluisterstand; die is inderdaad heerlijk stil. Helaas deed het kacheltje het na 2 jaar niet meer.
Nadat de kachel kapot was gegaan heb ik hem opengemaakt en de ring waar de gloeispiraal omheen zit (gemaakt van een materiaal dat op karton lijkt) was op en aantal plaatsen gebroken waardoor de spiraal niet meer vastgehouden werd.
Ik denk dat dit komt doordat de spiraal in de stille stand veel heter wordt omdat de ventilator dan maar heel zachtjes draait. Je kon dan zien dat de spiraal roodgloeiend werd.
Het kan ook zijn dat de constructie van ring en spiraal gewoon niet stevig genoeg is

Pluspunten

• laag geluidsniveau

Minpunten

• slechte kwaliteit

FransM 07-10-2020

Prima apparaat voor de energie transitie

Ik gebruik em nu ruim 1 jaar in de woonkamer en mijn gasverbruik (voor de CV) is met 25% gedaald en de temperatuur in de woonkamer is nog steeds zeer behaaglijk. De silence knop is de reden dat ik dit type gekocht heb, echt fantastisch, je hoort niet dat ie bezig is met verwarmen.

Pluspunten

• silence knop
  • automatische thermostaat

André 09-02-2017

klein en toch heel sterk

Hij is echt stil in stand silence en door het controle lampje vergeet je hem niet.
Verder mooi design en handig in gebruik.

Pluspunten

• Stil
  • Snel

snoop2011 05-03-2015

Een dertien in een dozijn kacheltje dat z'n ding prima doet.
Helaas is de zeer stille ventilator van deze Rowenta in de lage stand ook meteen een groot nadeel, zo niet een gevaar.
Op de lage warmtestand is de fan namelijk amper hoorbaar en wordt er gemakkelijk vergeten dat hij aanstaat.
Dat is dus ook al een paar keer gebeurd.

Omdat dat ons net iets te gevaarlijk is, gaat deze Rowenta uit veiligheidsoverwegingen toch maar retour.