Sitecom Wireless Internet Security Camera 150N

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Sitecom Wireless Internet Security Camera 150N op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,7

ehornsveld 12-02-2015

Drama ding.
verliest wel bijna elke dag zijn connectie. Houd in dat je de stroom erweer af moet halen (rebooten)
Had hem eerst draadloos, maar dat werkte nog minder.
internetkabel helemaal getrokken ervoor, in de hoop dat het een beetje betrouwbaarder zou zijn. Helaas !!
Software update.
is lang zoeken hiernaar (op de Sitecom site zelf hebben ze geen firmware update ervan) maar er blijken meerdere merken dezelfde software te gebruiken. Deze geïnstalleerd, lijkt erop dat het iets beter is, maar in mijn ogen nog steeds een DRAMA en niet betrouwbaar.
Eind conclusie is voor mij, zonde van je centjes en je krijgt er veel ergernis voor terug.

ehornsveld 16-02-2015

Inmiddels contact gehad met SITECOM Customer Care.
Heb een link gekregen van de nieuwe firmware.
Zal het een weekje aankijken of dit de oplossing was.
Wordt vervolg.

mksn 27-07-2015

Ik heb hetzelfde apparaat en ondervind dezelfde problemen. Apparaat verliest continu verbinding. Absoluut een afknapper.

Kun jij de link naar de nieuwste firmware misschien met mij delen?

Sitecom Webcare 13-02-2015

Had u wellicht al contact gehad met onze support afdeling? Mogelijk kunnen zij u wel van andere software voorzien of van tips voorzien om het probleem te verhelpen. U kunt hiervoor de Mail naar Sitecom optie gebruiken via deze link: http://www.sitecomlearningcentre.com/nl/products/wl-405v1001/wireless-internet-security-camera-n150/contact

ehornsveld 28-07-2015

Weet niet of dit werkt zo.
Had deze ook toen zo gekregen via een mail.
Anders vis hun website proberen.
Is wel iets verbeterd hierna btw.
Succes...

file:///E:/Nieuwe%20software/Sitecom/Software/firmware/WL-405_1.8_upg.bin.zip.039r2lk.partial

Sitecom Webcare 07-08-2015

mksn: neem gerust contact op met onze helpdesk via e-mail/chat voor de firmware en verdere instructies. Onze contactopties staan hier: http://www.sitecomlearningcentre.com/nl/products/wl-405v1001/wireless-internet-security-camera-n150/contact

Vriendelijke groet,
Maarten