SecuFirst CAM114 - IP camera - binnen - Pan/Tilt - 10M nachtzicht - FHD 1080P wit - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de SecuFirst CAM114 - IP camera - binnen - Pan/Tilt - 10M nachtzicht - FHD 1080P wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

hermanbrinkman@outlook.com 15-01-2022

De camera voldoet helaas niet aan de verwachtingen. De beelden zijn prachtig, maar je kunt ze niet terugkijken op je iPhone. De tekst die verschijnt is als volgt: (null) ~ 1970/01/01-12:AM De importeur gesproken, maar die weet geen raad. Tijdens een test is gebleken dat het wel werk op een iPad, maar die heb ik zelf niet. En je moet dan ook lopen klungelen met het instellen van een tijd-raam anders krijg je op de iPad ook geen opnames te zien. Het is mij volledig onduidelijk waarom dit moet worden ingesteld? Jammer...

Pluspunten

• Prachtig beeld
  • Degelijk product
  • Helpdesk makkelijk bereikbaar

Minpunten

• Wat lastig om te installeren
  • Geen beelden terugkijken op iPhone

Pim 14-01-2018
  • Product gekregen

Zeer tevreden

Echt een HD camera, goed scherp beeld. Inloggen en besturen van de camera is makkelijk en handig. Zeer tevreden!

Pluspunten

• Goed beeld
  • Besturing camera

Sven 13-01-2018

Ideale ip camera

Mooi Ip camera. Superscherp beeld. Overal kan ik inloggen en het mooiste is, ik kan hem ook van afstand draaien. Opnames terug kijken kan via de app, overal ter wereld. Toppie

Pluspunten

• Beeld kwaliteit
  • Gebruikersgemak

Linda Fennema-Poot 13-01-2018

Goed - duidelijk scherm!

Het is een mooi en goed product. Verhoogd het veiligheidsgevoel voel me er veilig bij . Dit is echt een top product

Klaartje 12-01-2018

Fijne beveiligingscamera

Een hele goede beveiligingscamera die doet wat hij moet doen. Het is vooral heel prettig dat je altijd en overal de beelden en het geluid kan bekijken en beluisteren. Dat geeft een fijn vertrouwd gevoel.

Pluspunten

• Overal te bekijken via de app
  • Makkelijk te installeren