Eminent EM6355 wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Eminent EM6355 wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,7

Hans 03-10-2018

Gemakkelijk te installeren, goede beelden en alarm

Geschreven voor: Eminent EM6355 wit

Prijs/kwaliteit verhouding is goed, beelden zijn overdag en s'nachts duidelijk, bewegingsmelder werkt prima. Heb alleen problemen met het opslaan van beelden op de extra microSD kaart.

Pluspunten

• Beeld
  • Menu
  • Installatie
  • Prijs

Minpunten

• Opnemen beelden microSD

robkempers 11-07-2018

niet tevreden

Geschreven voor: Eminent EM6355 wit

Beeld kwaliteit goed bij geleverde app niet compleet via web wel goed, nadeel is dat je geen opnames kunt wissen nu al twee toestellen defect bij vol kaartje geen opnames meer schrijft niet over oude heen zoals het zou moeten je moet dan het kaartje eruit halen formatteren en dan nog eens via applicatie formatteren

Hans 10-06-2018

Scherpe beelden en goede handleiding

Geschreven voor: Eminent EM6355 wit

Goede prijs/kwaliteit verhouding, relatief gemakkelijk aan te melden op WiFi. Beelden zijn erg duidelijk en gemakkelijk te configureren en te bedienen via de CamLine Pro app.

Pluspunten

• Handleiding
  • Compleet
  • Degelijk
  • Bedieningsgemak

Minpunten

• UTP kabel op maat maken