Logitech Circle zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Logitech Circle zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

rob1956 02-04-2017

Uitstekende camera, maar app geeft problemen !

Geschreven voor: Logitech Circle zwart

Nav de test van beveiligingscamera's wil ik graag mijn eigen feedback kwijt: De camera is echt uitstekend: snel te installeren, goed beeld, prima prijs-kwaliteit verhouding en de camera doet wat het beloofd: je waarschuwen als er beweging wordt geconstateerd en stuurt dan een bericht naar je smartphone of tablet. Met de app kun je de camera aan- en uitzetten, een foto maken en zelfs communiceren met iemand die zich in het bereik van de camera bevindt (de camera heeft dus een microfoon en luidspreker). Het geluid is niet heel goed, maar voldoende. Maar, let op: als je de app op meer dan één apparaat installeert (dus bijv op je eigen smartphone en die van je partner) dan krijg je problemen: als de camera aanstaat en je opent de app dan krijg je een mededeling dat de camera UIT staat. Of als de camera uit staat en je wilt hem via de app aanzetten dan krijg je een foutmelding terwijl de camera wel AAN gaat. Ik heb diverse keren contact gehad met Logitech maar het enige advies dat ik krijg is de camera te resetten en de app te verwijderen en weer te installeren, maar dat lost de problemen maar voor zeer korte tijd op. Ook jammer dat de camera (nog?) niet via een desktop pc te bedienen en te bekijken is.

Pluspunten

• uitstekende beeldkwaliteit
  • prima prijs-kwaliteit verhouding
  • makkelijk te installeren

Minpunten

• zie mijn opmerkingen over de app