Alecto WiFi LAN IP-camera DVC-135IP Geschikt voor App: Ja wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Alecto WiFi LAN IP-camera DVC-135IP Geschikt voor App: Ja wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,7

H. Linde 07-02-2020

Mooi beeld

Mooi compact apparaat met scherp beeld.
Apparaat is gemakkelijk te installeren.
Kan zowel buiten als binnen voor een raam.

Pluspunten

• Compact
  • Goed beeld

Minpunten

• Korte kabels

De Jong 30-06-2018

Perfecte camara voor bewaking in- en rondom het huis

Beelden zijn haarscherp. Beelden live te volgen via een IOS of Android apparaat, wanneer je de app gedownload hebt. Denk wel aan een snelle internetverbinding!
De camara geeft bij beweging een melding via een push-bericht. Ook dit gaat supersnel.
Je kunt van de film die uitgezonden wordt,.. losse foto’s maken of een kort filmpje. IDeaal voor als je een onnodige gast goed op beeld wil hebben.

Beelden savonds zijn ook scherp! Dit vonden wij een belangrijk punt bij aankoop van een camara.

Pluspunten

• Scherp beeld overdag en in de avond/nacht
  • Pushbericht bij beweging
  • Klein filmpje of een haarscherpe foto maken
  • Makkelijk te installeren!
  • Super prijs- kwaliteit verhouding

Vd 06-12-2017

Ik heb deze dvc-135ip gekocht voor veiligheid wie allemaal aan de deur is geweest, heb alleen problemen gehad met de sd kaart.hij kon soms niet de sd kaart bereiken. na nieuwe te hebben ontvangen nog steeds problemen met sd kaart. neemt alleen de laaste 24 uur op en de rest wist hij zelf. niet wat ik verwacht van zo'n camera. ondanks de 8 gb sd kaart. beeld is wel goed van de camera en reageerd goed.

Pluspunten

• Duidelijk beeld
  • Goede prijs

Minpunten

• Sd kaart laat je in de steek.