Alecto DVC-155IP zwart

Geen reviews beschikbaar Schrijf een review
  • Alle reviews (0)
  • Consumenten reviews (0)
  • Overige reviews (0)
  • Expert reviews (0)

We hebben voor dit product nog geen reviews

P*********@h********* 10-08-2021

Waardeloos alecto dvc 155ip

Geschreven voor: Alecto DVC-155IP zwart

Waardelooze camera diverse malen niet te gebruiken constant onbekend apparaat
Regelmatig spanning eraf dan deed hij het weer een dag nu helemaal niets meer nooit geen alecto meer poppe spul

Hondamuis 02-10-2019

Goed product

Geschreven voor: Alecto DVC-155IP zwart

Ik heb deze gekocht omdat de vorige van smartware voor de tweede keer kapot ging.
Tot nu toe tevreden moest even wennen aan de installatie maar het is gelukt (Goed lezen).
Maar wat beeld betreft prima ,geluid is ook goed en je kan met elkaar praten is goed ook verstaanbaar en duidelijk.
Voor deze prijs goed produkt duurder zal beter zijn maar ja ben tevreden.

Pluspunten

• Goed beeld
  • Geluid prima
  • Prijs is goed
  • Goed verkocht zie minpunt

Minpunten

• In de winkels schappen vaak leeg

Paul 16-05-2019

niet te gebruiken

Geschreven voor: Alecto DVC-155IP zwart

ik heb deze ip camera gekocht vanwege zijn specificaties.
helaas leidt de camera regelmatig een eigen leven.
de camera geeft via de app push meldingen van bewegingen maar slaat na enkele keren geen beelden meer op op de sd kaart. de kaart is gecontroleer en heeft nog ruim 3 Gyg aan ruimte beschikbaar.
de belangrijkste knop, de reset knop, werkt na veelvuldig gebruik niet meer. na de camera aangeboden te hebben voor garantie worden er geen problemen geconstateerd. ik heb video opnames gemaakt dat de camera in combinatie met de app foutieve informatie geeft en geen beelden opslaat. alle instellingen zijn meerdere keren gecontroleerd. ik beveel dit product absoluut niet aan.

Pluspunten

• compact
  • "onzichtbaar" te plaatsen

Minpunten

• slechte kwaliteit
  • app functioneerd slecht

Chantal 12-12-2018

Waardeloos

Geschreven voor: Alecto DVC-155IP zwart

Belachelijk ding. Zodra hij op m'n eigen wifi netwerk zit, valt de convectie weg. En wanneer het wel eens geconnect is, dan is de beeldkwaliteit slecht en zie je dus alleen een zwart scherm.
Zelfs NAAST m'n wifi modem werkt dit ding niet.
Heel veel spijt van deze aanschaf.

Pluspunten

• Goede camera

Minpunten

• Verliest connectie
  • Heb 5maal opnieuw moeten installeren

Vincent 10-01-2018

goede product

Geschreven voor: Alecto DVC-155IP zwart

très bon appareil ,installation très facile,qualité d'image parfaite le son aussi dommage que l'on ne peut pas le combine avec l'application de alecto baby phone

Pluspunten

• Goede beelt
  • Goede geluid

Roy D 09-08-2017

Slechte app!

Geschreven voor: Alecto DVC-155IP zwart

Installatie was niet al te makkelijk, QR code werkte niet, dus alles over typen. Toen verbinden met wifi netwerken van huisnetwerk en netwerk van de camera. Hierop liep de app telkens vast.
Na paar pogingen werkte de camera, beeld was goed en werkte ook prima in het donker.
Maar was niet te bedienen, de camera reageerde heel langzaam en ging soms zelf de verkeerde kant op. Je moet het beeld slepen, geen pijltjes.
In donker zie je een blauwe lampje knipperen, dit kunnen mensen storend vinden, ik wel.
Enige plus punt is dat de voeding via usb gaat, dus makkelijk kabel te verlengen.
Als app goed was. had ik de camera gehouden, maar helaas.

Pluspunten

• usb voeding
  • goed beeld

Minpunten

• slechte app!
  • knipper lampje