D-Link DCS-960L zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de D-Link DCS-960L zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Hans 10-04-2017

Niet aan beginnen!

Geschreven voor: D-Link DCS-960L zwart

Het idee is leuk maar in de praktijk werkt het niet, vereist erg veel geduld om het werkend te krijgen. Kan niet gelijktijdig op de telefoon en op de pc bekeken worden, als je op de telefoon kijkt en ook op de pc wilt meekijken omdat je dan een groter beeld hebt is er geen verbinding mogelijk. Binnen beeld is redelijk maar zodra je buiten filmt heb je alleen maar overbelicht beeld, eigenlijk waardeloos en niet te gebruiken. Heb de tijd goed ingesteld maar als je dan terug kijkt klopt de tijd niet, mijn inziens is een van de belangrijkste zaken dat de tijd klopt.
Op de site vermeld men: geen technische kennis vereist! Nou, ik denk dat mijn vrouw die geen technische kennis heeft niet verder zou komen als het uitpakken want je moet heel goed weten wat je moet doen als de installatie niet 1,2,3, lukt en je loopt geheid tegen problemen aan.
Verder is de doos erg mooi! Daar zou je hem voor kunnen kopen.

Pluspunten

• Hele mooi verpakking

Minpunten

• Niet voor buitenopnames te gebruiken
  • Eigenaar moet over flink portie geduld beschikken
  • Tijd in opname klopt niet
  • maakt ongevraagd snapshots