Sitecom WLC-2000 Wi-Fi Home Cam Twist

Beoordeling op basis van 4 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

6,9

Anna 02-08-2016 Product paar dagen in bezit

Sitecom bewakingscamera

Wij gebruiken deze camera in de babykamer. Deze camera werkt beter als een babyfoon. Je hebt eindeloos bereik waardoor je altijd en overal de baby in de babykamer in de gaten kunt houden. Je kunt ook andere toegang geven om op te passen via de camera. Het geluid is heel zuiver. De camera reageert op elke 'zacht' geluidje. Dit kun je naar eigen wens wel goed afstellen op wat je wel en niet wilt horen en zien. Je kunt ook goed met elkaar communiceren via de camera. De camera kan 36 graden draaien waardoor je alles in de kamer goed kunt bekijken. De camera was makkelijk aan te sluiten door de duidelijke uitleg van de gebruiksvoorwaarden.

Bakker 07-03-2017 Product paar maanden in bezit

Problemen met reageren

Als de camera langer dan een uur van het stroom is, en je wilt hem weer inpluggen reageert hij niet altijd, je dient hem dan vd stroom af te halen en weer opnieuw in te pluggen´+ dan doet hij het.
Advies was om de camera non stop aan een stroombron te hangen, ik vind dat vervelend en vraag mij af waarom dit nodig is.
Zijn er meer mensen met dit probleem.

Bakker 21-02-2017 Product paar maanden in bezit

Fijne camera goed beeld

Goede camera, mooi helder beeld en er is van alles in te stellen, meldingen komen binnen via je Smartphone, alleen hij reageert wel overal op. Elke minimale beweging of geluid doet een melding geven.
Heb alles zo laag mogelijk staan en nog vind ik de meldingen vaak vals.

Pluspunten

• Zuiver beeld
  • Goed geluid

Minpunten

• veel valsmeldingen ondanks lage gevoeligheid
  • Lampje weigerd soms te branden

Bakker 17-11-2016 Product paar dagen in bezit

Functioneel en doet wat ik had verwacht

Was al een tijdje op zoek en uiteindelijk gevonden en zeer tevreden tot nu toe.
Geeft een seintje als er bewogen wordt of een geluidje is, dit is in scherpte aan te passen. Installeren was simpel. Meldingen komen via je Smartphone binnen, en dat geeft een egrust gevoel, kan ten aller tijden live meekijken.
Camera staat uit als er geen waarnemingen staan, dat vind ik wel zo prettig (Loopt schijf niet vol)
PRIMA HD kwaliteit!

Pluspunten

• Helder beeld
  • Simpel installeren
  • Camera kan overal geplaatst worden

Minpunten

• Meldingsgeluid is niet te kiezen?