D-Link DCS-932L wit

Geen reviews beschikbaar Schrijf een review
  • Alle reviews (0)
  • Consumenten reviews (0)
  • Overige reviews (0)
  • Expert reviews (0)

We hebben voor dit product nog geen reviews

Rickk2008 21-05-2015
Geschreven voor: D-Link DCS-932L wit

Misschien een goede camera, maar wat een ingewikkeld ding om te installeren (voor de leek zoals ik...) Om de paar weken doet de camera het niet meer vanwege (Java) updates etc. Op een andere locatie heb ik een IP cam van ELRO en die doet het altijd zonder problemen en was ook relatief simpel te installeren, dit in tegenstelling tot deze D-Link. Absolute AFRADER tenzij je verstand van software hebt.

Anoniem 30-10-2012
Geschreven voor: D-Link DCS-932L wit

Voor mijn modelbouwbaan heb ik 16 van deze camera's gekocht en ben daar zeer tevreden over. Mooie beeldkwaliteit en ook in het donker (instelbaar). Helaas is het instellen met de geleverde software een crime, dat is het enige minpunt. je moet over enig geduld beschikken.

Software en ondersteuning van D-link is voor verbetering vatbaar.

banneke 18-07-2012
Geschreven voor: D-Link DCS-932L wit

mooi vormgegeven camera, verwacht echter van de kleuren opnames geen scherpe plaatjes. de hele boel instellen, stekker in het stopcontact en hij werkt overal waar je met je router bereik hebt. voor de instellingen heb je basis kennis netwerken en account instellen nodig want de engelse handleiding is zeer oppervlakkig. in het donker vanachter (dubbel)glas werkt de camera niet want de infrarood reflecteerd in de ruit. er zit geavanceerde software bij om tijdschema's, detectiegebieden en meerdere camera's te beheren maar daarvoor mag je wel een cursus technisch engels gaan volgen. uiteindelijk een leuke camera voor op de babykamer die ook nog in het donker kan kijken