Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de TP-Link C200 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Sylvesterrr 19-09-2021

Prima ding en makkelijk te installeren

Geschreven voor: TP-Link C200

Prima ding. Ik heb er drie gekocht, heel makkelijk aan te sluiten en in de app op je foon zie je dus drie camera's die je ieder een naam kunt geven (bijv. huiskamer, keuken, enz.). Meteen ook maar 128 GB kaartjes erbij gekocht.
In de app kun je de camera's individueel selecteren en dan bedienen (draaien, kantelen, spreken door de speaker, enz.). En dat kan dus op de hele wereld, als je foon maar internetverbinding heeft.
Ik heb de camera's zo ingesteld dat ze beginnen met opnemen als ze beweging detecteren. De bewegingsmelder heb ik uitgezet, want dat is nogal storend als je onderweg bent.
In de app kun je natuurlijk ook per camera de opgenomen beelden terugkijken, vooruitspoelen, enzovoort.
Twee van de camera's heb ik ondersteboven aan het plafond gemonteerd. Dan moet je in de app nog even bij iedere camera aangeven dat hij ondersteboven hangt.
Minpunten? Nog geen enkele ontdekt. Ik vind ze er ook nog eens best aardig uitzien en ze vallen absoluut niet op in ons interieur.

Pluspunten

• makkelijk te installeren
  • vormgeving
  • bediening in de app
  • mogelijkheden in de app