D-Link DCS-5222L - Reviews

Nachtvisie

4,9

sander.1978 11-03-2014 Product paar weken in bezit

2,7
Instellen van camera is echt onhandig, beeld kwaliteit is matig. Ik heb de camera nu een aantal weken en hij werkt nog steeds niet naar behoren. De ene keer mailt hij wel de foto de andere keer niet. Software is ook niet in het Nederlands en het is niet duidelijk omschreven. Ik heb spijt van deze aankoop

corbeaux 27-11-2012 Product paar dagen in bezit

Had deze camera aangeschaft omdat ik een filmpje op Youtube had gezien van de D-Link DCS-942. De beelden zagen er goed uit. Ook in het donker was het redelijk. Nu vond ik het beeld van deze camera niet zo scherp op groot formaat en als het wat donkerder in huis wordt met 2 schemerlampjes aan, schakelt hij al over op zwart/wit. Dus in huis al te weinig licht en de kleuren zijn niet mooi. Verder had ik een probleem met: de mini-sd card werd niet gezien voor opslag. Nieuwe gekocht maar die werd ook niet gezien?

Ben dus niet tevreden met deze camera en terug gestuurd. Verder kun je alleen de camera zien op de Cloud van D-Link via PC of op je telefoon. Niet de streaming beelden op je site kunnen zetten. Dat kon ik wel met mijn AXIS camera. Jammer, want hij ziet er wel leuk en mooi uit.