De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Netatmo Presence op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Pol 24-02-2021

Pol

Geschreven voor: Netatmo Presence

Dit product bevat serieuze constructieve fouten. De achterzijde heeft een nieuwe open structuur waardoor printplaat is aan de weersinvloeden blootgesteld en uiteindelijk gaat het storingen geven. Ook ‘vreet’ hij geheugenkaartjes. In 2 jaar minstens 6x vervangen. We hadden er meerdere hangen en het inmiddels werkt er niet één meer goed. Duurkoop is geen goede koop geweest.

Pluspunten

• Ziet er mooi uit
  • Geen extra kosten

Minpunten

• Slechte brouwkwaliteit. Vochtgevoelig.
  • Vreet geheugen kaarten

Henri 18-06-2020

Uitgebreide mogelijkheden zonder extra kosten

Geschreven voor: Netatmo Presence

De Netatmo Presence is een goede beveiligingscamera met veel mogelijkheden zonder dat daar verplichte maandelijkse kosten tegenover staan zoals bijv. een abonnement. Heeft een prima app en werkt met Apple Homekit. Signalering via smartphone en watch is perfect.
Inmiddels 3 camera’s rondom de woning geïnstalleerd.

Pluspunten

• Eem

Erik 14-12-2019

Softwarematig ok, constructie van apparaat drama

Geschreven voor: Netatmo Presence

Geloof niet dat er iemand bij Netatmo ooit buiten kantoor deze camera heeft opgehangen. Wat een drama. Schroefje moet indraaien op onmogelijke plaatsen waarbij de hele constructie aan 1 schroef hangt die je elke keer 25 graden kan vastdraaien omdat er geen meer ruimte is. Een stagiair industrieel design zou in een uurtje een oplossing hebben

Pluspunten

• software doet zijn werk maar meer ook niet.

Minpunten

• ophangmethodiek
  • kwaliteit materiaal

Hans 07-01-2017

Eenvoudig en geen terugkerende kosten.

Geschreven voor: Netatmo Presence

De Presence doet wat hij beloofd. Het toestel is momenteel gemonteerd op een losse voet om op diverse plaatsen uit te proberen. Hierdoor hebben we de beste locatie gevonden met het grootste bereik en de beste opnames. Na het aansluiten en aanmelden bij het Wifi netwerk is de camera snel gereed voor gebruik.
Let op dat het licht nergens tegen aan schijnt, dicht in de buurt van de camera. Door het terugkaatsend licht is het zicht s' nachts een stuk minder. Probeer ook de ondergaande zon uit de camera te houden. De nachtelijke opnames lijken met infrarood licht iets duidelijker dan met wit licht, maar herkenning van gezichten op meer dan een paar meter is bij beide soorten licht niet mogelijk. Dat is wel jammer. Nog een tip voor de fabrikant: het zou handig zijn als in de app de mogelijkheid bestond om na het bekijken van een opname door te kunnen swipen naar de volgende opname. Nu zul je naar het hoofdscherm terug moeten om de volgende opname te kunnen bekijken. Over het geheel ben ik zeer tevreden.

Pluspunten

• geen maandelijkse kosten
  • installatie zeer eenvoudig
  • degelijke uitvoering
  • filtering goed: mens, auto, dier, rest.

Minpunten

• nachtzicht