Schrijf je review

Esta Home krijtverf eco texture vlies behang multi wieber ruit met linnen structuur horizontale streep licht pastel mint groen licht pastel oud poeder roze licht vergrijsd zee groen en licht warm grijs - 148679 van uit Boho Chic

Leuk dat je een review schrijft! Door het achterlaten van jouw eerlijke en goed onderbouwde mening over dit product, help je andere consumenten bij het maken van de juiste keuze! Daarnaast verloten we iedere maand onder alle reviewers 2 x € 250,-. Klik hier voor de actievoorwaarden.

Pluspunten
Voeg toe
Minpunten
Voeg toe

Hoe beoordeel je het product op de volgende criteria:

Beoordeling

Hoe lang heb je het product in bezit?

Om de kwaliteit van de reviews op Kieskeurig.nl te waarborgen, toetsen wij de reviews aan de hand van een aantal criteria. Wij letten daarbij onder andere op de volgende punten:

• De review moet toegevoegde waarde bieden aan andere consumenten en goed onderbouwd zijn. Met een motivatie welke enkel bestaat uit woorden als ‘prima, super of goed’ help je andere consumenten niet bij het doen van een aankoop en keuren we hierom dan ook af.
  • Geen beledigende, suggestieve en/of aanstootgevende taal.
  • Geen e-mailadressen, namen en/of telefoonnummers.

Meer informatie over reviews op Kieskeurig.nl.