vidaXL Bedframe met lattenbodem stof beige 160x200 cm

vidaXL Bedframe met lattenbodem 140x200 cm stof beige

Beliani Ambassador Bed Stof beige 102x216cm

Beliani Ambassador Bed Stof beige 102x216cm
Bekijk alle Bedden

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de vidaXL Bedframe met lattenbodem stof beige 160x200 cm op Kieskeurig.nl.

Myrthe 07-02-2019

Nog steeds niet geleverd!

Geschreven voor: vidaXL Bedframe met lattenbodem stof beige 160x200 cm

18 januari dit bed besteld bij Vida XL en 4 dagen later pakket A en B ontvangen. Vandaag 7 februari nog steeds pakket C niet ontvangen. Geen enkel bericht van Vida XL dat er nog iets te verwachten valt en wanneer. Een week lang iedere dag met de klantenservice gebeld, waarna mij werd medegedeeld dat het pakket in het magazijn klaar staat, zij niet weten waarom het niet verzonden wordt en het erg druk is.

De afgelopen drie dagen is Vida XL helemaal niet telefonisch te bereiken (omdat zij hun telefonische dienstverlening aan het verbeteren zijn, ironisch genoeg) , en heb ik dus nog steeds geen enkel idee wanneer mijn bed (en een incomplete tafel) geleverd gaat worden.
*bestelnummer #31101638219
Kortom, bestel niet bij Vida XL!!

Minpunten

• Wordt niet geleverd
  • Geen communicatie over levertijd
  • Bedrijf slecht te bereiken
  • Er worden geen oplossingen aangedragen
Myrthe 22-02-2019

na 4 weken het laatste deel van het bed ontvangen. Het hoofdboard paste niet op de rest van het frame, waarna mij werd aangeboden om 40 euro terug te krijgen of het hele bed terug te sturen (met het risico dat er opnieuw een verkeerd board opgestuurd zou worden omdat het probleem bij de fabrikant lag). Ik heb gekozen voor het eerste, al vond ik dit bedrag veel te laag voor de problemen die deze bestelling me opgeleverd heeft.

Marina van Vida XL heeft haar best gedaan me goed te helpen, en probeerde echt mee te denken, echter raad ik dit bed niet aan voor de consument.