Duracell LADER3UUR

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Duracell LADER3UUR op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

ayse___x 31-01-2013
Geschreven voor: Duracell LADER3UUR

Bijna iedereen heeft smartphone etc. en iedereen heeft wel zelfde probleem: namelijk batterijduur... Ik moet wel minimaal 1x per dag opladen en het kan niet overal. Daarom vind ik deze oplader vooral handig in de metro , trein, in de file etc. Net op momenten waar je niet normaal kan opladen is dit perfecte uitvinding.

kiona96 28-01-2013
Geschreven voor: Duracell LADER3UUR

Ik ben een van de grootste telefoon junkie's van dit land kan ik wel stellen.. En mn telefoon moet ik dan ook gemiddeld 3x perdag opladen, en ik heb niet altijd een oplader tot mijn beschikking. Totdat ik de mobiele oplader van duracell opgestuurd kreeg van TRND. Zeer praktishc in gebruik, 's nacht gooi ik hem aan de computer. 's ochtends haal ik hem eraf en ik heb er de hele dag plezier van, ik berh hem op in het tasje wat erbij zit. Overigens is het kabeltje wat er bij zit niet te lang en niet te kort. en hij belooft een hoop dingen en maakt deze waar. LOVE IT!

daanboon 24-01-2013
Geschreven voor: Duracell LADER3UUR

Handig en mooi apparaat. De Mobiele Oplader is compact en makkelijk in gebruik. Door zijn kleine formaat is hij makkelijk mee te nemen. De oplader is snel opgeladen via USB, dus je kunt hem via meerdere apparaten opladen. Design is erg mooi.
Helaas is niet af te lezen hoeveel stroom er nog over is bij de Mobiele Oplader. Het is wel raadzaam om een korte kabel aan te schaffen, want een lange kabel is niet handig om mee te nemen.
Een ideaal product, zeker voor al die smartphones die stroom vreten.

mnon-9 24-01-2013
Geschreven voor: Duracell LADER3UUR

Ik ben zeer tevreden met de mobiele oplader. Hij is redelijk klein en dus makkelijk mee te nemen in een tas. Handig in bijvoorbeeld de bus op de terugweg als mijn mobiel leeg is.
Hij is makkelijk op te laden aan je laptop en met hetzelfde kabeltje, maar dan andersom, te gebruik voor je mobiel. Ook andere kabeltjes kunnen aangesloten worden aan de oplader, ipv het bijgeleverde kabeltje.
Zeer tevreden