Barbecook Brahma 4.2 gasbarbeque / zwart / rvs / rechthoekig

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Barbecook Brahma 4.2 gasbarbeque / zwart / rvs / rechthoekig op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

kevin willems 16-08-2011
ik ben er zeer tevreden van.
hij doet alles wat een BBQ moet doen.

makkelijk aan te steken de ijzers zijn van een goede kwaliteit.
en eenvoudig schoon te maken.
ik heb er de bij passende hoes bij gekocht en staat gewoon buiten. telkens weer een festijn om met hem te werken.
ik weet niet waar hij in verschilt met een Weber gas BBQ maar in ieder geval is het altijd een plezier om er mee aan de slag te gaan. :-)

kevin willems 28-04-2011
ik schrijf deze eerste review, over dit toestel omdat ik nergens er een kon vinden.

ik heb er lang over nagedacht welk toestel ik zou kopen en deze kwam bij mij prijs kwaliteit gezien er sterk boven uit.

nu ik heb hem nog niet gebruikt, daar zal ik later nog een review over geven. maar hem in elkaar zetten was heel eenvoudig en de matrialen voelen zeer degelijk aan. Ik ben een uurtje bezig geweest hem in elkaar te zetten.

de gebruiks ervaring komt later