Brada 7300 gasbarbeque / rvs / rvs / rechthoekig

Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Brada 7300 gasbarbeque / rvs / rvs / rechthoekig op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

pietjedien 30-08-2012

Wie van puzzelen houdt zit goed bij deze brada, je krijgt hem in deeltjes mee naar huis. Alles is goed verpakt en de handleiding is makkelijk te volgen door het stappenplan welke in duidelijke tekeningen is te volgen. Eenmaal in elkaar is hij heel mooi om te zien maar het gaat vooral of mijn speklapje goed gebakken wordt. Twee dagen later de BBQ op zijn gebruiksgemak getest en het resultaat mag er zijn. De branders krijgen de BBQ in notime op 200 graden en dat is zeer belangrijk om het vlees gaar te krijgen, ging fantastisch. De BBQ straalt een degelijkheid uit die je kan voelen bv. als je het deksel optilt en de gietijzeren roosters moet schoonmaken. Het voelt "zwaar" aan.
Deze BBQ is een echte aanrader!!