Brada 4400 - Reviews

Thermostaat

clubfitter 15-05-2016 Product jaar of meer in bezit

Brada middelmatige kwaliteit

6,3
Na 6 jaar in gebruik kan ik zeggen dat de Brada op zich nog steeds haar werk doet. De aanbouw plateau's / tafeltjes aan de zijkant zijn enigzins wankel. Daarnaast is nu de opvanglade totaal doorgerot en ben ik op zoek naar een nieuwe. De schroeven zijn niet van Chroom/Nikkel c.q. roestvrij op zich geen probleem. Al met al m.i. een aantal verbeterpunten. Mijn advies, geef iets meer uit voor een BBQ van een iets betere kwaliteit

Ericab75 26-05-2015 Product paar dagen in bezit

Zolang het werkt verder prima bbq. Na twee jaar begon alles te roesten en na vier jaar zijn diverse onderdelen niet meer te gebruiken. Diverse malen Brada gecontacteerd maar geen enkele keer een reactie...zeer slecht bereikbaar en nog slechtere service!!

erpelkapper 26-05-2013 Product paar weken in bezit

Via internet deze Brada4400 gekocht bij BBQ totaalmarkt.
Zelf opgehaald bij de 3D TV Winkel in Breda - prachtige winkel overigens - alwaar prima geholpen door medewerker Jochem. Thuisgekomen het bouwpakket met speels gemak (en dat is best knap met twee linkerhanden) in elkaar gezet. Volgende dag een test baksel gedaan en enorm verrast hoe snel de kachel op temperatuur is...in principe kun je na 10 minuten al bakken. Vlees in no-time perfect gebakken en blijft goed sappig. Enige te noemen nadeel is dat de (witte) kap na 2 keer gebruiken reeds verbrande/verkleurde plekken vertoont en dat is jammer. (Had achteraf gezien beter voor de zwarte kap gekozen)

JL1958 06-09-2011 Product paar weken in bezit

6,3
Via internet deze Brada 4400 gekocht bij BBQ totaalmarkt. De keus om de Brada 4400 te kopen was ook omdat er als aanbieding een drietal olielampen van rvs t.w.v. 149,00 euro Bij aankomst van de BBQ bleek helaas dat er allerlei krassen en beschadigingen waren. De verpakking was netjes dus waarschijnlijk is de BBQ beschadigd ingepakt op de fabriek. BBQ Totaalmarkt heeft dit netjes opgelost. Een week later kregen we uiteindelijk de drie olielampen. In elkaar gezet en aangestoken, eerste indruk was goed. De volgende dag kwamen we in de tuin waar tot onze verbazing de olie via de lont uit de reservoir werd gezogen met als gevolg dat mede door de wind een aantal terrastegels onder de olie zaten. Al met al waren wij niet echt blij meer met onze keus van de Brada. Contact gezocht met Brada zelf waarbij de service helaas hetzelfde was als bovenstaande. Absoluut niet tevreden over het oplossend vermogen. Mijn voorstel om de olielampen terug te geven was al helemaal niet aan de orde. Jammer. De BBQ Brada 4400 werkt in ieder geval naar behoren en de olielampen gaan de vuilbak in.

frank.vermeulen 05-06-2011 Product paar weken in bezit

Gekocht bij barbecuetotaalmarkt goede service correcte
levering.
Snel op temperatuur en goede grill kwaliteit door hoge temperatuur.
Goed afgewerkt en stabiel product