Weber One Touch Original - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Weber One Touch Original op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Roel 02-08-2017

Ideaal voor elk moment

Geschreven voor: Weber One Touch Original

Ideaal voor vele soorten gerechten. Grote of kleine stukken vlees kunnen hierop perfect bereid worden, indirect of direct.
Door de beide luchtschuiven is het regelen van de temperatuur goed te doen. Wat de heerlijke gerechten op deze barbeque alleen maar ten goede komt.

Pluspunten

• Weersbestendig
  • Goed regelbaar qua temperatuur
  • Groot rooster

Minpunten

Ronnie 08-09-2016

One touch, eigenlijk de enige BBQ die je nodig hebt

Geschreven voor: Weber One Touch Original

Perfect voor grillen en roken. Vanwege de vorm fantastisch resultaten en je kan makkelijk direct of indirect grillen. Superdegelijk, zelfs zonder hoes kan deze makkelijk in alle weertypes buiten blijven zonder aangetast te worden. Alleen het hendeltje voor het luchtrooster raakt dan licht geoxideerd. Het enige minpuntje die ik kan opnoemen is dat het luchtrooster op de deksel niet met de hand zomaar is te draaien omdat deze erg heet kan worden. Bij de nog duurdere varianten heeft Weber hier een plastic kapje op gedaan zodat dat wel mogelijk is.

Pluspunten

• Formaat
  • Degelijkheid
  • Grilresultaten

Minpunten

• luchtrooster op deksel

Marijn84 14-12-2011
Geschreven voor: Weber One Touch Original

Grote barbecue die eenvoudig aan te steken is.
Vlees wordt erg mals doordat het langzaam gegaard kan worden. Ideaal dat je hem gewoon buiten kan laten staan. Schoonmaken is ook niet veel werk.

A.Luijcks 27-04-2011
Geschreven voor: Weber One Touch Original

Prima BBQ mooi formaat voor als je met meer mensen ben, er zitten ook rekjes bij om de briketten op 1 plek te houden en een afdek hoes