Brada 2200 gasbarbeque / zwart, zilver / rvs / rechthoekig

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Brada 2200 gasbarbeque / zwart, zilver / rvs / rechthoekig op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

Dennisk41 14-05-2011
Vandaag de Brada 2200 opgehaald en in elkaar gezet. We hebben nog zitten twijfelen over een duurder model, maar we konden deze voor 199 euro krijgen. Met een set gekocht (Brada regenhoes, grillplaat, cleaning set en BBQ bestek set.

Ik ben een uur of 3 bezig geweest met het in elkaar zetten. Het is niet super moeilijk, maar ik ben gewoon niet zo handig/snel. De bouwkwaliteit is zeker niet slecht. Vooral niet voor de prijs. Vandaag wat worstjes en hamburgers op gemaakt en het gaat als de brandweer. (Leuke woordspeling met een BBQ, haha)

Een aanrader! Zeker als je hem net zo goedkoop kunt krijgen.

Turtle123 19-04-2010
Zeer mooie bbq met duidelijke montage instructies. Zijn wel veel stappen,maar dan heb je ook wat. Fijne BBQ!

Astra63 08-07-2009
Sinds kort in het bezit van de Brada 2200; fantastische barbeque, makkelijk in gebruik en een prima resultaat. Inmiddels al drie keer gebruikt, elke keer weer feestje. Goede keuze na jaren de electrische Tefal-barbeque te hebben gebruikt (gaat overigens gewoon mee op vakantie).