Weber Spirit E-310 Premium gasbarbeque / zwart / gietijzer / rechthoekig

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Weber Spirit E-310 Premium gasbarbeque / zwart / gietijzer / rechthoekig op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,5

gerarddehoog 25-09-2010
Zeer degelijke en mooie buitenkeuken, Weber maakt zijn naam waar met deze keuken, heb als extra het hulpmiddel voor een complete kip (gevuld met bier of wijn ect)erbij genomen, heb zelden zo'n perfecte en malse kip gemaakt, we gaan hem zeker veel gebruiken.
De levering via de cookoutshop liep zeer snel en profersioneel, de als bonus beloofde tuinfakkels, kwamen wat later, maar waren het wachten waard.

mac2007 08-05-2009
Fijne gasbbq, heb hem nu een jaar intensief (zomer en winter) in gebruik, en bevalt prima, de roosters en de flavorizers begonnen te roesten, ik heb hier met weber contact over gehad en heb zonder verdere vragen naar aankoopbon of garantietermijn, via de psot nieuwe flavorizers en roosters van rvs! gekregen, dat is service!