Grandhall B02315720A gasbarbeque / zwart / rechthoekig

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Grandhall B02315720A gasbarbeque / zwart / rechthoekig op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Maarten Coenen 17-11-2016

Mooie degelijke buitenkeuken

Dit is onze eerste echte buitenkeuken en tot nu toe bevalt hij heel goed.

De BBQ werd in een grote doos geleverd en is makkelijk in elkaar te zetten. Je krijgt er een duidelijke handleiding bij en het beste is om deze ook te volgen. Ik heb hem alleen in elkaar gezet en deed dit in ongeveer een uur. Het makkelijkst is om de BBQ met zijn tweeën in elkaar te zetten aangezien het bovengedeelte vrij zwaar is en als je hem er verkeerd opzet heb je de kans dat je het onderstel bekrast.

De BBQ doet het goed en de sear brander wordt gloeiend heet, dit is ideaal om het vlees dicht te schroeien.

De BBQ heeft kleine wieltjes en dit is niet heel ideaal als je de BBQ over een ongelijke ondergrond moet rollen. Het gaat wel maar je moet gewoon iets voorzichtiger doen.

We hebben de hoes er gelijk bij besteld en dit is een echte aanrader! Hij past uiteraard perfect bij deze BBQ. Hij is wel een de prijs maar een universele past vaak net niet.

Kortom een hele mooie degelijke BBQ die ook nog eens betaalbaar is.

Pluspunten

• Degelijk
  • Betaalbaar
  • Sear brander
  • Onderstel met nog ruimte voor opslag
  • Vet opvang la

Minpunten

• Kleine wieltjes