Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Campingaz 2 Series Classic LX Plus gasbarbeque / grijs, roestvrijstaal / aluminium, staal / vierkant op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Peter 25-07-2017

Barbeque Campingaz 2 Series LX Plus

Goed gevonden door Kieskeurig. Bij 123apparatuur de Barbeque uiteindelijk gekocht. Prima en snelle levering en supervriendelijke en behulpzame chauffeur. Let op!: model bij de MediaMarkt is geen LX Plus maar een L (zonder deurtjes). Is dus niet eerlijk vergelijk en m.i. te duur!

Pluspunten

• Degelijk en goed apparaat
  • Keurig volgens afspraak op de camping afgeleverd

Minpunten

• Kost wel even tijd om 'm in elkaar te zetten

jeoffke 14-03-2017

Solide BBQ maar in elkaar zetten kost veel tijd

Zoals ook door anderen gemeld moet je veel tijd uittrekken voor het in elkaar zetten van deze BBQ. We zijn er met 2 personen ongeveer 2.5 uur mee bezig geweest. De schroeven gaan er vaak zeer moeizaam in, dus begin niet aan deze klus zonder elektrische schroevendraaier.

De grill zelf is mooi en solide, we hebben dezelfde avond al kunnen genieten van lekkere stukjes vlees en groente.

Pluspunten

• Solide BBQ
  • Goede prijs / kwaliteit

Minpunten

• in elkaar zetten duurt lang.

oudealink 28-05-2014
Nadeel: De BBQ moet zelf in elkaar gezet worden. Er is niets van tevoren in de fabriek in elkaar gezet. Dit betekent dat het in elkaar zetten nogal wat tijd kost. Ikzelf heb er 3,5 uur over gedaan. Dit kwam vooral omdat in de bouwtekening sommige dingen niet helemaal goed getekend waren. Ook ontbraken er een aantal schroeven (Van de handvatten) of pasten sommige schroeven niet.
Ook de magneetdoppen voor de deurtjes waren bijna niet in de daarvoor geschikte gaten te krijgen. Dit moest met behulp van een schroevendraaier en hamer gebeuren.

Voordeel: Na het in elkaar zetten heb je een mooie solide BBQ en vergeet je hopelijk snel de 3,5 uur werk die je ermee hebt gehad.