Princess 112247 elektrische barbecue / zwart / metaal / rechthoekig

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Princess 112247 elektrische barbecue / zwart / metaal / rechthoekig op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

1,3

Haas 02-06-2019
Waardeloos product. Onderstel lastig in elkaar te zetten en als dit is gelukt een gammel wankel geheel. Verwarmingselement rust op een stangetje en er ontbreken schroefjes om handgrepen en
Houders voor onderstel te bevestigen.
Eenmaal gebruikt en onmiddellijk bij grofvuil gedumpt.

harry 09-07-2017

een waardeloos product element wordt niet heet. krijg het vlees dus niet gaar en als het een beetje lijkt dan is het vlees kurkdroog en hard omdat het er te lang op heeft gelegen. als ik alleen zou bbq dan blijf ik honger houden want het werkt gewoon niet
slechtste koop van het jaar en ik beveel het niemand aan.

Minpunten

• wordt niet heet
  • krijg vlees niet gaar

Achiel1952 13-08-2015
Deze barbeque is een drama. Onderstel is lastig in elkaar te zetten en is erg onstabiel. Oppassen dus.
In de grillpan ( van heel dun materiaal) zat bij het uitpakken een scheur dus mat water vullen ging maar gedeeltelijk. Verder zitten er in de grillpan voorgemonteerde gaten waardoor het water ook wegvloeit. De max markering waarin ze in de gebruiksaanwijzing over hebben,kon ik nergens vinden. Als klap op de vuurpijl wordt het verwarmingselement niet heet genoeg om goed te kunnen barbequen.