BaByliss 8438E

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de BaByliss 8438E op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

alex2013 02-12-2015
Geschreven voor: BaByliss 8438E

Vond de spiegel in 1e instantie te groot en robuust en geen batterij mogelijk (niet handig met verplaatsen). Ook vond ik de verlichting te zwak, ik had feller verwacht. Maar na de 1e keer opmaken in de ochtend (buiten nog donker) ben ik van gedachten veranderd. De verlichting is juist erg goed en de 8x vergroting zorgt dat ik ieder dingetje zonder bril goed kan zien. Make up zit tegenwoordig perfect. Ook fijn dat de diameter van de gewone spiegelkant wat groter is zodat je goed overzicht van alles hebt. Verder staat ie lekker hoog zodat je niet naar beneden in de spiegel hoeft te kijken maar gewoon recht vooruit. Voor het vergelijk had nog een goedkopere spiegel gekocht met led verlichting op batterij (Medisana) maar die haalt het niet bij deze Babyliss. Ik heb 'em nu op een vaste plek gezet waardoor het snoer ook geen probleem meer is. Ten slotte is de spiegel zwaar en stevig en heeft een luxe uitstraling.