Eastpak Out Of Office - Reviews

Bekijk 7 andere uitvoeringen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Eastpak Out Of Office op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Lieke 17-09-2016

Fijne schooltas voor laptop

Geschreven voor: Eastpak Out Of Office

Ik heb een laptop van 15,6 inch en deze past er prima in. Af en toe vouwt het laptopvak dubbel, waardoor je even wat moeite moet doen om de laptop in de tas te doen.

De tas draagt prima op een of 2 schouders, zolang de kant naar je rug vlak is. Maar dit is meestal het geval, aangezien je laptop daar zit.

Het is een hippe tas voor jongens én meisjes. En er zijn mooie kleuren. Ik heb zelf een donkerblauwe met bruin; En ik vind het een mooie kleurcombinatie.

Het is een compacte tas (niet lomp) en met het hoofdvak, een voorvak en een klein netje voor kleine spullen kun je alles prima kwijt.

Dus ik zou zeggen: Kopen die tas!

Pluspunten

• Draagt fijn 1/2 schouders
  • laptop 15,6'' past goed
  • compact, maar toch ruim
  • hip: jongens én meisjes

Minpunten

• laptopvak vouwt soms in

Lieke 14-09-2016

Fijne, praktische schooltas voor laptop

Geschreven voor: Eastpak Out Of Office

Fijne tas voor school. Heel praktisch: weinig vakken (2 en een netje), kan ver open. Laptopvak is prima voor laptops van 15,6 inch. Fijn om te dragen op 1 of 2 schouders, banden zijn goed verstelbaar. Klein, past goed in kluisje, maar kan alles prima kwijt. Mooie rugzak: Niet lomp, fijn materiaal en mooie kleuren. En erg Hip, veel mensen hebben een Eastpak. Prima voor jongens én meisjes.
Het enige minpuntje is dat het laptopvak is wat laag. Een A4-schrift komt er bovenuit en dan is het lastig om een laptop er in te doen, maar met een beetje moeite lukt het natuurlijk wel.(heb ik pas 1x gehad in 2 dagen tijd)

Pluspunten

• Praktische tas
  • Mooie kleuren
  • Goed voor laptop 15,6''
  • Makkelijk te dragen
  • Kan ver open

Minpunten

• Laag laptopvak