Maxi-Cosi FamilyFix - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Maxi-Cosi FamilyFix op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,7

Bezorgdemoeder 15-01-2014
Geschreven voor: Maxi-Cosi FamilyFix

Eerste maanden geen probleem en veel gemak. Maar al snel alarm dat de haken niet goed zijn en de veiligheid dus weg is. Geen gehoor en antwoord van maxi cosi, slechte service en onveilig voor mijn kindje. Voor veel geld een slecht product gekocht, waar ik maar kort plezier van heb gehad! Raad het een ieder af, om daar zoveel geld aan uit te geven!

tante antje 13-12-2013
Geschreven voor: Maxi-Cosi FamilyFix

Super uitvinding!!! Geen getob meer met maxi cosi in de gordels hijsen. Zeker als je vaak met je kindje in de auto weg gaat een super handig apparaat. Echt geen miskoop.

navinbalak 13-05-2013
Geschreven voor: Maxi-Cosi FamilyFix

Ik heb een familyfix aangeschaft uit verkeersveiligheids overwegingen. Na 1 maand defect.
Bij de helpdesk vertelde ze mij dat het niet veiliger is. Daarnaast kon ik het ter reparatie aanbieden bij de winkelier. Dus al met al is het een onzinnige aanschaf geweest. Niet veiliger en niet duurzaam. Na 1 maand al defect.
Mijn advies is dan ook "geef je geld uit aan zaken die wel veiliger of duurzamer zijn voor uw kind"