Alecto DVM-70 wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 73 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Alecto DVM-70 wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,5

Disho 29-05-2018

Handig voor iedere moeder

Geschreven voor: Alecto DVM-70 wit

Ik zou niet weten wat ik zou kunnen doen zonder een babyfoon in de babykamer. De eerste week zonder babyfoon kwam ik wel 10x per dag in de babykamer om mijn slapende kind te controleren. Met behulp van deze babyfoon hoefde ik niet telkens de trap op en trap af + kon mijn kind lekker rustig doorslapen.
Je kunt de baby goed zien + als je het geluid het hardst aanzet dan kun je het door de stofzuiger heen horen.
Deze babyfoon is niet alleen handig voor kleine baby's, maar ook voor oudere kinderen van bv 7/8 jaar. Je kunt de babyfoon bijvoorbeeld bij de buren laten en zelf naar een feestje gaan. Het bereik is goed.
Je kunt vanuit het gedeeltelijk dat je bij je houdt, muziek aan- en uitzetten en inzoomen.
Dit product is het geld zeker waard!!!

Pluspunten

• Duidelijk
  • Goed geluid

Minpunten

• Bereikbaarheid had iets meer gemogen

Ingrid kasbergen 14-05-2018

Mooi l, overzichtelijk, handig in gebruik, groot bereik

Geschreven voor: Alecto DVM-70 wit

Wij hebben sinds een jaar deze babyfoon, het bevalt ons prima, straks word hij voor ons 3e kindje weer gebruikt en zijn zeer tevreden! Zelfs 4 huizen (binnen) verderop goed bereik... en handige bediening vanaf het ouder set. Ik zou hem zeker aanbevelen

Pluspunten

• Lange batterijduur
  • Camera
  • Duidelijk en overzichtelijk

Monica1966 28-02-2018

Handige babyfoon goed bereik

Geschreven voor: Alecto DVM-70 wit

Ik had deze babyfoon al paar jaar in gebruik tot gistetavond het snoer afbrak van het stekkertje om hem op te laden .
Gauw via internet nieuwe besteld en vandaag al weer in huis ben super tevreden over deze babyfoon

Pluspunten

• Klein formaat
  • Makkelijk overal te plaatsen

Van den Berg 27-01-2018

Redelijk tevreden

Geschreven voor: Alecto DVM-70 wit

Beeld babyfoon gekocht doordat hij niet erg duur is in de aanschaf en het design mooi is. Het beeld vinden we ook goed en er staan 4 leuke slaapliedjes op. Ook de inzoomfunctie, prima.

Wat echter jammer is, is dat als de batterij half leeg is en we doen de babyfoon uit, weer aan bij het volgende slaapje begint hij meteen te piepen en valt hij uit. Gelukkig is het snoer erg lang dus je kan gemakkelijk de babyfoon opladen en hem toch dichtbij je houden want er is bij ons altijd wel een stopcontact in de buurt.

We hebben de babyfoon nu een maand en het geluid doet het helaas niet meer.... Ben nu bezig of ik hem terug kan sturen.

Bereik is verder prima. met oud en nieuw gewoon bij de buren gezeten en had ik bij hun binnen prima bereik.

Over het algemeen redelijk tevreden. Hopelijk krijgen we een nieuwe toegestuurd en doet deze het beter.

Wat ik wel jammer vind is dat er niet een geluids balkje bij staat die aangeeft hoe hard een geluidje van je kindje is. Dit hebben sommige andere babyfoons wel, zal wel aan de prijs liggen dan dat deze dat niet heeft.

Pluspunten

• Mooi beeld
  • Goed bereik buitens huis

Minpunten

• Geeft redelijk vaak aan geen verbinding
  • Geluid na een maand kapot

babyfoon met camera alecto dvm-70 07-12-2017

het is een heel scherp beeld op de camera

Geschreven voor: Alecto DVM-70 wit

Ik vind het een hele fijne babyfoon scherp beeld je kan de baby goed in de gaten houden makkelijk in gebruik en leuke slaapliedjes staan erop en fijn dat je kan zien hoe de temperatuur op de kamer is

Pluspunten

• sherpbeeld
  • slaapliedjes makkelijk in gebruik

Anita 21-10-2017

Hele fijne babyfoon met beeldscherm

Geschreven voor: Alecto DVM-70 wit

Erg fijne babyfoon met een groot beeldscherm in kleur. Inzoomen is ook erg fijn.
Bij kleine kreungeluidjes maakt de babyfoon geen geluid, pas bij huilen of harde kreuntjes gaat het geluid aan. Erg fijn voor panische ouders zoals wij.

Pluspunten

• Inzoomen
  • Kleurscherm
  • Groot scherm

Minpunten

• Batterij gaat niet heel erg lang mee

TrotseMoeder 18-10-2017

Goed beeld, goede gevoeligheid

Geschreven voor: Alecto DVM-70 wit

grote en duidelijke scherm... ook in nachtstand goed te zien... goede gevoeligheid voor geluid... heeft eigenlijk alles wat een babyfoon..

Pluspunten

• scherm

Susan 11-09-2017

Review

Geschreven voor: Alecto DVM-70 wit

+Fijne en makkelijke bediening.
- heel vaak geen bereik terwijl ik recht onder de kamer van mijn baby zit ..

Tessypeters 15-07-2017

Fijne babyfoon

Geschreven voor: Alecto DVM-70 wit

Gekregen van mijn ouders. Makkelijk te installeren en te bedienen, geen hulp van mijn man nodig gehad. Doet waar hij voor bedoeld is. Geen storing en goed beeld, ook in het donker. Helaas is niet te vinden hoe de veiligheid geregeld is, het is nogal privacygevoelig natuurlijk. Staat in de handleiding alleen dat kans nihil is omdat mensen dure aparatuur nodig hebben, maarja helaas gebeurt dat wel gewoon.

Pluspunten

• Makkelijk te installeren
  • Goed beeld, ook in donker

Minpunten

• Beveiliging (qua privacy) onduidelijk
  • Best duur, niet alle functies vind ik nuttig

Martijn 01-07-2017

Goede accuduur

Geschreven voor: Alecto DVM-70 wit

Sinds een paar dagen in het bezit en tot nu toe heel erg tevreden. Mooi en vrij groot scherm. Handig ook dat de camera kan bewegen en je makkelijk kunt inzoomen. Camera hebben we zo geplaatst dat we twee baby's in de grote kinderkamer goed kunnen volgen.

Pluspunten

• Groot scherm
  • Veelzijdigheid
  • Helderheid van het scherm

Minpunten

• Menu overzicht

Lisette 19-04-2017

Babyfoon Alecto DVM-70

Geschreven voor: Alecto DVM-70 wit

Erg tevreden met deze babyfoon aankoop. Bereik is prima (buren en restaurant in hotel werden makkelijk gehaald), kleurenscherm scherp, ook de nachtversie van het scherm is duidelijk.
We waren in eerste instantie niet overtuigd van het nut van de camera, maar is heel erg handig! In een oogopslag duidelijk hoe het gaat.
Er zijn wel een aantal verbeterpunten:
- We hebben babyfoon ook vaak meegenomen, antenne is zwakke plek.
- Accu laadt (na 3 jaar) niet meer goed op.
- Om gemakkelijk te kunnen zien hoe lang een slaapje duurt, was een tijdsaanduiding handig geweest.
- Ons dochtertje lag soms heel lief te brabbelen, daar ging de babyfoon in eerste instantie van aan (met geluid), maar geluid bleef niet aan en kon het geluid niet aanzetten. Vond ik in dit geval wel jammer.
Desondanks denken we eraan om deze babyfoon nogmaals aan te schaffen.

StephanieT 03-03-2017

Fijne babyfoon!

Geschreven voor: Alecto DVM-70 wit

Heel scherp beeld, fijn om terugspreekfunctie te hebben ook. Bovendien gaat de accu van de ouder-unit ook lang mee, terwijl deze bij mij nooit op eco stand ingesteld staat. Bovendien zijn de slaapliedjes ook heel fijn en alles te besturen op afstand.

Pluspunten

• Accuduur ouder-unit
  • Scherp beeld
  • Temperatuur meter
  • Terugspreekfunctie
  • Slaapliedjes

janneke 25-02-2017

Duidelijk en helder kleurenscherm

Geschreven voor: Alecto DVM-70 wit

Wij zijn zeer tevreden over dit multi functionele product. Vooral door het extra grote kleuren display is alles overzichtelijk en het geluid is ook zeer duidelijk. De functie dat je op afstand muziekjes kunt laten afspelen is ook zeer mooie bijkomstigheid.

Pluspunten

• Groot kleuren scher
  • Muziek afspelen of afstand

Mjamdekort 22-02-2017

Fijne babyfoon duidelijke infraroodcamera

Geschreven voor: Alecto DVM-70 wit

Fijne duidelijke camera met zuiver beeld
Infrarood camera is net zo duidelijk als de normale camera.
Keuze uit 5 mooie liedjes die je baby echt rustig maken.
Beeld loopt redelijk gelijk. Doet wat hij moet doen. Heb een avent geprobeerd en deze is echt veel beter het bereik is mega ver ook in nieuwbouwwoning met dikke wanden.
Makkelijk te installeren en ook het menu is makkelijk te gebruiken.
Ook eco modus

Helaas gaat de batterij niet langer dan een dag mee (Zonder ecomodus)
Het geluid gaat automatisch uit na enige tijd,. Zodra er geluid komt in de kamer schiet het geluid aan in het begin leek het me vervelend maar dit is niet zo storend als het lijkt.
Als de baby huilt klinkt dat wel wat robotachtig.

Ik vind het een hele fijne babyfoon want het beeld is echt super duidelijk wat je toch het belangrijkste vind bij een beeld babyfoon

Pluspunten

• Groot scherm
  • Prachtige rustgevende liedjes (baby slaapt snel)
  • Duidelijke infraroodcamera
  • Zoomfunctie
  • Terugspreekfunctie is niet meganisch

Minpunten

• Huil geluid op unit is robotachtig
  • Geluid gaat automatisch uit
  • Baterij gaat 1 dag mee

Gijs 13-02-2017

Uitstekende service

Geschreven voor: Alecto DVM-70 wit

Wij hebben deze babyfoon enkele jaren geleden al gekocht voor onze dochter die op zolder slaapt. Andere babyfoons bleken deze afstand niet te kunnen overbruggen. Nu enkele alternatieven geprobeerd maar uiteindelijk weer bij deze uitgekomen. Bereik binnenshuis is dus goed (af en toe valt hij heel even weg dus verwacht geen wonderen). Ook beter dan de nieuwe Alecto babyfoons want die hebben we nu ook geprobeerd. Omdat de babyfoons regelmatig met elkaar stoorden heb ik contact opgenomen met Alecto. Onze eerste ouderset had flink wat geleden dus daar lag het ook mede aan. Alecto verzocht me de oude set op te sturen en heeft deze kostenloos vervangen. Super service dus!

Pluspunten

• Bereik voor grotere afstand binnenshuis
  • Betrouwbaar
  • Alecto levert supergoede service

Minpunten

• Geen wifi
  • Geen app
  • Geen combi mogelijk op één ouderset

LI 04-02-2017

Fijne babyfoon met lang snoer

Geschreven voor: Alecto DVM-70 wit

We hadden al dezelfde babyfoon maar daarvan deed de infrarood camera het niet meer. Waarschijnlijk door het meenemen van de babyfoon wanneer ons kind ergens anders slaapt. De babyfoon beschadigt dus vrij snel door de antennes, maar toch hebben we hem opnieuw gekocht. Dit vanwege het lange snoer wat andere babyfoons niet hebben en de camera kan ver naar beneden.

Pluspunten

• Prima beeld
  • Camera draait ver naar beneden
  • Lang snoer

Minpunten

• Snel breekbaar
  • Korte stand-by tijd

Marjan 29-01-2017

Ervaring alecto DVM-70

Geschreven voor: Alecto DVM-70 wit

Fijne babyfoon. Duidelijk handzaam schermpje. Terugspreekfunctie werkt goed. Goede prijskwaliteit verhouding.

Pluspunten

• Schermpje
  • Terugspreekfunctie

Minpunten

• Batterij gaat niet heel lang mee

Nassim 05-01-2017

Goede beeldkwaliteit

Geschreven voor: Alecto DVM-70 wit

Na zoektocht naar een babyfoon met goed beeldkwaliteit toch maar gekozen voor deze alecto dvm 70.. absoluut geen spijt. Je kunt je kindje heel goed zien en horen en voor de mensen die ook wat geruststellends tegen hun kindje willen zeggen dat is bij deze babyfoon ook mogelijke.. nog vele meer extra's maar belangrijkste is goede beeld kwaliteit met infrarood en die is aanwezig.. 130 Euro maar zeer zeker waard..

Pluspunten

• Goed beeld
  • Goed geluid
  • Makkelijk in te stellen
  • Eco modus

Nicole 28-10-2016

Goeie babyfoon

Geschreven voor: Alecto DVM-70 wit

Mooie en goeie babyfoon. Duidelijk beeld en geluid dit is zowel bij licht en donker. Ook handig bij buitenshuis.

Pluspunten

• Goed beeld bij licht en donker
  • Goed geluid

Tim 02-08-2016

Prima Babyfoon

Geschreven voor: Alecto DVM-70 wit

Wij hebben de Alecto DVM70 nu een aantal dagen en zijn er erg blij mee. Hij geeft duidelijk beeld, het geluid is goed en hij heeft verschillende functies. Hij voelt niet heel degelijk aan, mocht hij vallen, is hij waarschijnlijk ook kapot. Gezien de behuizing van de ouder unit glad is, zou het mij niks verbazen als hij binnenkort uit mijn handen glijdt. De antenne ziet er ook kwetsbaar uit. De bediening is eenvoudig en de menu's en navigatie spreekt voor zich. Onder aan de baby unit zit een schroefdraad waar een statiefje of klem op gemonteerd kan worden, zodat de camera goed gepositioneerd kan worden. Het is niet mogelijk om extra camera's te koppelen.

S. Verwijs-Knoop 25-07-2016

Zeer tevreden!

Geschreven voor: Alecto DVM-70 wit

Overdag heb je zeer helder kleurbeeld. Je ziet nog steeds een hoop details en mocht je iets beter willen zien dan kun je inzoomen. In het donker met infrarood is hij ook haarscherp. Zelfs een mug zie je voorbij vliegen (eigen ervaring). Ook het geluid is erg helder.
Misschien dat het ook aan onze woning ligt, want wij hebben ook last met wifi verbinding, maar soms word de verbinding iets minder als we in de woonkamer zitten. Gebeurt niet vaak, maar je schrikt wel even op als hij een signaal afgeeft dat dat gebeurt.
Er zitten verschillende muziekjes op die je ook gemixt kunt afspelen.
Zelf vind ik de eco-stand erg fijn. Die schakelt dus het beeld ook uit na een paar seconden rust. Als er beweging of geluid is dan schakelt hij gelijk weer in. Nog steeds heb ik hem naast mijn bed staan in die stand. Erg fijn dat je niet constant zo'n bouwlamp in je gezicht hebt dan.
Kortom, zeker het aanschaffen waard.

hanscl 21-07-2016

Gemakkelijk en handig, maar verbetering mogelijk in beeldkwaliteit. Klantenservice top!

Geschreven voor: Alecto DVM-70 wit

Wij hebben de DVM-70 anderhalf jaar geleden gekocht en hij is heel gemakkelijk in de bediening en de functie waarbij hij slaapliedjes afspeelt vind ik ook erg goed. Het bereik is zo'n 100 tot 120 meter. De camera vind ik overdag niet zo duidelijk, 's nachts op de infraroodcamera is er wel duidelijk beeld. Ook zou het handig zijn als er een lusje aanzat, zodat de camera is op te hangen. Je wilt toch graag een bovenaanzicht van je baby en ondanks dat de camera kan kantelen, is dit soms niet voldoende. Onze babyfoon is na 1,5 jaar stuk gegaan en we hebben van de klantenservice een nieuwe gekregen.

AH12345 24-07-2016

Ik raad je aan om een flexibele mini standaard voor een camera er bij te kopen! Erg handig!

Ton 07-07-2016

hij doet perfect wat hij moet doen

Geschreven voor: Alecto DVM-70 wit

We hebben de Babyphone al meer dan een maand en we sijn heel blij mee. hij bevalt erg goed! Is erg makkelijk in gebruik en er zitten veel handige functies op. Helder beeld, goed bereik, muziekjes, geeft de temperatuur in de kamer weer en je kunt hem hard of zachter zetten. Ik zou hem iedereen aanraden.

Massi.testa 30-06-2016

Wireless Babyphone

Dewi 26-06-2016

Handige duidelijke babyfoon!

Geschreven voor: Alecto DVM-70 wit

Wij hebben de babyfoon nu een paar dagen in bezit en zijn er erg blij mee. De videokwaliteit is duidelijk en helder. De temperatuurweergave is echt een flink pluspunt en ook de talkback functie Is erg fijn. Wel galmt de babyfoon als je er doorheen praat. (Vind dit zelf niet hinderlijk. Het is immers geen intercom.) Bereik laat wel te wensen over het is absoluut geen 300m maar gewoon 50. Ook is de batterij snel leeg van de camera unit. Deze kun je dus beter op accu gebruiken.