Luvion Grand Elite 3 Connect

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 75 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Luvion Grand Elite 3 Connect op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

4,9

a**********@h********** 27-07-2021

Slecht product

Geschreven voor: Luvion Grand Elite 3 Connect

Echt een slecht apparaat! Zo de van mijn geld!
Verbinding is onwijs slecht hij loopt altijd in een heftige vertraging.. op het moment dat hij met mijn mobiel verbonden is vinnen 5 min is de verbinding verbroken en moet ik opnieuw de kamer in van de tweeling! Koop hem niet! Zonde van je geld

Victor 18-07-2021

Slechte koop

Geschreven voor: Luvion Grand Elite 3 Connect

Het instellen van de WiFi op het apparaat is niet te doen. Vervolgens wordt een bereik beloofd van 300m, maar zelfs als je de camera en monitor naast elkaar zet, zijn er regelmatig storingen. Die maakt hij kenbaar met een ontzettend irritante piep, die je niet kan uitzetten. De oplader is lastig in de monitor te plaatsen. De thermometer geeft standaard circa 2 a 3 graden warmer aan dan het is. De camera kan verplaatst maar niet volledig gedraaid én de monitor en app lopen bij het verschuiven vaak vast. Na anderhalf jaar gebruik is zowel het geluid als het oplaadsysteem zo goed als stuk. Wel is het beeld redelijk scherp.

Pluspunten

• scherp beeld
  • Handige app
  • Beweegbare camera

Minpunten

• Vaak storingen
  • Thermometer onbetrouwbaar
  • Bij storing irritante piep
  • Geeft veel licht

Zeer SLECHT 17-07-2021

WEGGEGOOID GELD

Geschreven voor: Luvion Grand Elite 3 Connect

ZEER SLECHTE BEREIK!! Telkens geen verbinding! Super irritant! Echt een miskoop!

Minpunten

• Bereik
  • Verbinding
  • Storing
  • Irritant

Noppe 24-06-2021

Geen verbinding

Geschreven voor: Luvion Grand Elite 3 Connect

Zeer slecht product. Je denkt een kwaliteit camera te kopen maar de verbinding valt extreem vaak weg. Slaapt je kind eindelijk door, staat de camera te piepen dat hij geen verbinding heeft. Zelfs met een afstand van 2.5 meter verliest hij meermaals per nacht de verbinding, dit ondanks 3 strepen bereik. Vrienden van ons ervaren de zelfde problemen met deze camera set.

Minpunten

• Slechte verbinding
  • Onhandige app interface

Moesker, Groningen 02-06-2021

Fijne babyfoon. Erg duidelijk beeld en geluid

Geschreven voor: Luvion Grand Elite 3 Connect

Fijne babyfoon. Makkelijke installatie ook met de app. Groot beeldscherm waar meerdere opties mee te bedienen zijn zoals het inschakelen van de muziek of het draaien van de camera. Duidelijk beeld. Fox functie doet het goed.
Erg blij mee!

Pluspunten

• Groot scherm
  • Makkelijk te bedienen
  • Op afstand draaibare camera

Minpunten

• Prijzig in aanschaf

Kelly 06-05-2021

Grand elite 3 van Luvion

Geschreven voor: Luvion Grand Elite 3 Connect

Super fijne babyfoon! Makkelijk te installeren en te gebruiken. Het handige losse scherm en de app op je telefoon is ideaal. Ook vanaf je telefoon is de camera te draaien. Alleen is het snoertje naar de camera toe voor ons niet ideaal. Het bedje staat naar de open ruimte met het voeteneind, waar je de camera het liefst geplaatst hebt. Het was dus even puzzelen hoe je het draadje het beste kon wegwerken.

Eigenlijk een luxe probleem, draadloos had leuk geweest

Pluspunten

• Schermpje
  • App voor op je telefoon
  • Makkelijk te installeren
  • Camera makkelijk te bedienen op afstand

Minpunten

• De snoeren
  • Soms wat traag in reageren

Cédric B 10-04-2021

Geschreven voor: Luvion Grand Elite 3 Connect

Top beeldkwaliteit en een goed bereik.
Ook aan te raden in combinatie met de Luvion Essential Camera Powerbank Bracket voor binnen & buiten of op uitstap.

Pluspunten

• Bereik & Beeldkwaliteit
  • Gebruiksgemak

Minpunten

• Prijs
  • Levensduur display batterij

Erwin C 08-03-2021

Slechtwerkend apparaat, geld niet waard

Geschreven voor: Luvion Grand Elite 3 Connect

Het apparaat is ten eerste te duur voor wat het is. Het design en functionaliteit laat te wensen over. Je moet een hoop handelingen doen om vb. het scherm maar uit te laten vallen. Bij gebruik meerdere camera's switched het apparaat niet automatisch naar degene waar er geluid is. Het allerergste is dat het apparaat een behoorlijk zwakke verbinding heeft. Onze kinderen liggen op zelfde verdieping op max. 20m van mekaar en het apparaat valt voortdurend weg.. waardoor we snachts behoorlijk wakkergepiept worden. Gewoon compleet zwak apparaat, geld niet waar en afrader!

Pluspunten

• Groot scherm

Minpunten

• Gebruiksgemak
  • Batterij
  • Bereik

Marco Veneman 27-02-2021

Veel geld t.o.v. kwaliteit.

Geschreven voor: Luvion Grand Elite 3 Connect

Omdat je je kleintje graag goed in de gaten wilt houden wil je kwaliteit. Luvion is dan weliswaar een bekend merk, maar de camera welke ik voor een paar tientjes gekocht heb via AliExpress is betrouwbaarder.
Het bereik van onze Grand Elite 3 Connect valt enorm tegen, de app is zeer traag met het opbouwen van de verbinding en de verbinding met de Wi-Fi valt regelmatig weg. Er zijn overigens geen externe "stoor factoren" die deze problemen kunnen veroorzaken.

Pluspunten

• Lang snoer voor de camera
  • Geen irritante zichtbare infrarood leds

Minpunten

• Bereik camera<->monitor
  • Trage verbinding app
  • Wi-Fi valt regelmatig weg
  • Veel geld

Dennis 22-02-2021

Waardeloos

Geschreven voor: Luvion Grand Elite 3 Connect

Maakt slechte tot geen verbinding. Meerdere malen geruild en ter reperatie opgestuurd. Absoluut geen aanrader.!

Accu van de ouder unit al na een paar weken zo slecht dat hij niet meer meegenomen kon worden en aan het stroom moest blijven.

Slechte klantenservice.!

Minpunten

• Slechte verbinding

Mirjam 10-02-2021

Fijne babyfoon voor langere afstand

Geschreven voor: Luvion Grand Elite 3 Connect

Wij hebben deze babyfoon gekozen vanwege het bereik op grotere afstand. Voor ons belangrijk vanwege mijn werk als musicus, waarvoor ik ook 's avonds flink 'herrie' maak in een studio in de tuin.

Andere reviews zeggen niet tevreden te zijn over het bereik van de babyfoon, maar wij wonen in een goed geisoleerd huis van 2014 en hebben een geluidsdichte studio gebouwd in de tuin. Ondanks deze flinke barricades voor bereik, heb ik in de studio doorgaans perfect bereik. Af en toe wil hij iets wegvallen, vermoedelijk bij flinke storm. Maar het bereik herstelt zich snel genoeg weer om op te kunnen letten of je kindje doorslaapt of toch aan het huilen of klauteren is gegaan. Wanneer er geen bereik is, is er inderdaad wel een veel te luid signaal (nogal storend in een opname), maar gelukkig komt dit nauwelijks voor.

Het zicht en verbinding op de app hapert wel vaker, maar daarom is voor ons de goede lange-afstandsverbinding via de monitor zo'n plus. Overigens is mijn man door werk vaak lang in het buitenland en kan hij ons kindje doorgaans wél heel goed en betrouwbaar zien in de app. Dus misschien ligt het aan mijn eigen databereik ;)

De app gebruiken wij overigens ook voor nachtjes weg in een hotel. Een camera installeren op een andere wifi is eenvoudig en daarmee de ultieme optie om nog even een drankje te doen in de bar terwijl je kindje rustig slaapt :)

Voor ons is het grote minpunt dat het een flink bedrag is voor een babyfoon waar je uiteindelijk maar één camera aan de monitor kan verbinden. In de app kun je er wel meerdere aansluiten, maar wij wilden juist graag de monitor voor in de studio (zodat de telefoon ondertussen voor andere doeleinden kan worden gebruikt). Bij een uitbreiding zul je dus een complete nieuwe set moeten aanschaffen en zit je met twee monitors. En de uitbreiding wilden wij niet eens voor een tweede kindje, maar omdat ons kindje niet alleen in zijn eigen bedje slaapt, maar regelmatig ook in mama's bed ;)

Wij zijn daarom overgegaan op de Grand Elite 3 Connect Plus, waarbij je wel meerdere camera's kunt verbinden aan de monitor. En dat set kost maar een paar tientjes extra en is vanaf één extra camera al goedkoper.

Pluspunten

• Bereik op lange afstand
  • Eenvoudige installatie in app

Minpunten

• Slechts één camera op de monitor

Debbie 09-01-2021

Luvion Grand Elite 3 connect

Geschreven voor: Luvion Grand Elite 3 Connect

Ik heb deze babyfoon van mijn ouders gekregen. Ik heb hiervoor gekozen omdat je dus heel makkelijk kunt verbinden met je smartphone en dus altijd zicht hebt op je kindje dus ook als je even een bakkie gaat doen bij de buren ;). De camera heeft pan-tilt functie, dat is top want ik heb 2 kindjes op 1 slaapkamer liggen, dus kan ik ze allebei zien. Ik kan deze babyfoon iedereen aanraden!

Pluspunten

• Pan-tilt camera
  • Connect met smartphone

Bas 06-01-2021

Zeer slecht product en slechte klantenservice

Geschreven voor: Luvion Grand Elite 3 Connect

Dure babyfoon gekocht omdat wij veel bereik wilde hebben. Binnenshuis nog geen 9 meter en al storing. Beeld loopt vast. Ook op de app!!
Bediening camera beweging gaat ook erg slecht en scherm reageert niet goed op je vingers.
Zou 250m bereik hebben.!! Klantenservice verteld dat dat in een open veld is. Wie heeft er een babykamer in een open veld. Oplichters zijn het!!

Minpunten

• Geen bereik
  • Slechte bediening
  • Klantenservice is geen service.

Jessiehannes 05-01-2021

Slecht bereik en geen verbinding met app

Geschreven voor: Luvion Grand Elite 3 Connect

We wilden graag een babyfoon met app voor als we niet thuis zijn.
Helaas, de app doet het meestal niet. Je moet hem heel vaak verversen voordat je beeld krijgt en je krijgt constant de melding dat de camera offline is.
Ook het losse schermpje heeft vaak geen connectie met de camera. Zo kan het op onze slaapkamer (ongeveer 5 meter van de camera vandaan) maar op 1 plek staan, anders is er geen bereik en blijft het ding de hele tijd piepen. Niet handig. Het schermpje geeft overigens heel veel licht af waardoor ik het echt tegen de muur moet zetten om de kamer donker te krijgen. Ik vond de kwaliteit/prijsverhouding echt slecht! Zou het niemand aanraden

Pluspunten

• In sommige huizen is er wel connectie

Minpunten

• Verbinding valt vaak weg
  • Beeld loopt vaak vast
  • App doet het hee slecht
  • Geënte duur voor wat je krijgt

De Vries 04-01-2021

Slecht bereik

Geschreven voor: Luvion Grand Elite 3 Connect

Bereik is erg slecht in huis op korte afstanden. Het piepje wat ie dan geeft om aan te geven dat hij geen bereik heeft is zo hard dat de baby er wakker van wordt. Dit is niet in te stellen. Het idee is perfect. De uitvoering slecht.

Wilrik 25-12-2020

Prima babyfoon

Geschreven voor: Luvion Grand Elite 3 Connect

Kwaliteit van de camera/ beeld is super, bereik is prima in de woonkamer/keuken en tuin (babykamer is op de 1e verdieping). App is erg handig, eenvoudig eenmaal met wifi verbinden met één telefoon en vervolgens eenvoudig via product ID toe te voegen in andere telefoon/tablet. Zeer tevreden !

Pluspunten

• Beeldkwaliteit
  • Camera
  • App
  • Beel automatisch aan bij geluid

Lianne 29-11-2020

Geld niet waard

Geschreven voor: Luvion Grand Elite 3 Connect

De verbinding valt erg vaak weg en ook via de app is de camera vaak offline.

Touchscreen lijkt wel op een van de eersten van jaren geleden, reageert ontzettend traag. Reageert soms ook helemaal niet.

Absoluut geen aanrader.

Minpunten

• Slecht bereik
  • Camera vaak offline voor gebruik via app
  • Touchscreen werkt traag

Marco 09-11-2020

Slechte babyfoon

Heel veel problemen mee
Connectie problemen, valt ontzettend vaak uit
Beeld dat bevriest
Verbinden met telefoon valt ook weg.

Minpunten

• Verbinding valt vaak weg
  • Geen bereik
  • Duur

Bas 01-11-2020

Rommel

Geschreven voor: Luvion Grand Elite 3 Connect

Gekocht voor 250 euro. Zou 300 meter bereik hebben. Nog geen 15 meter. Bediening gaat ook erg traag en het scherm reageert slecht op je vingers.
Miskoop van het jaar.!

Minpunten

• Slecht bereik
  • Voldoet niet aan verwachting.

L Phaff 13-09-2020

Geschreven voor: Luvion Grand Elite 3 Connect

Het was even zoeken met het installeren van de babyfoon. Super helder beeld en heel fijn dat je vanuit de app op je telefoon kan bekijken. Muziekjes zijn fijn en je kunt ze ook alle 3 achter elkaar laten afspelen.

Pluspunten

• Helder beeld
  • Rustige muziekjes
  • Lange batterij duur

Minpunten

• Soms valt de verbinding met de app weg

Xander 03-09-2020

Werkt zeer goed

Geschreven voor: Luvion Grand Elite 3 Connect

Het geluid en bereik van de babyfoon is zeer goed. Het geluid is kraakhelder en naast het gewone bereik kan je de babyfoon ook nog via wifi koppelen met je telefoon en nog verder vanop afstand je kind bekijken/horen.
Ook is de installatie erg eenvoudig.

Pluspunten

• Bereik
  • Geluid

Minpunten

• Beeld niet super helder

Joerie 27-07-2020

Niet kopen!

Geschreven voor: Luvion Grand Elite 3 Connect

Gezien de lovende woorden die je overal leest overgegaan tot aanschaf van de babyfoon voor ons eerste kindje. We wonen in een nieuwbouw huis wat goed geïsoleerd is, het bereik direct onder de babykamer is droevig slecht. Verbinding valt continu weg wat een irritante storingspiep geeft.
De app is ook niet gebruiksvriendelijk en om de haverklap moet je de camera opnieuw connecten..
Kortom veel geld voor een slechte babyfoon..

Pluspunten

• Camera bijstellen (als je verbinding hebt)

Minpunten

• Verbinding

Iris 19-07-2020

Geweldig

Geschreven voor: Luvion Grand Elite 3 Connect

Goed werkende babyfoon. Top met groot scherm!
Echt een aanrader. Heel gebruiksvriendelijk!

Gr ....

Okan 11-07-2020

Beste aankoop ever

Geschreven voor: Luvion Grand Elite 3 Connect

Product is uitstekend. Heb het gekocht bij bol.com. Was nog onderzoekende welk product ik wilde maar dit was toch mijn beste keuze

Julia Kolkman 05-06-2020

Fijne babyfoon!

Geschreven voor: Luvion Grand Elite 3 Connect

Een fijne babyfoon die makkelijk te installeren is. Binnen een paar minuten hadden ik en mijn vriend een goed werkende app en het beeld op het scherm deed het ook haarscherp, geluid is goed en leuke muziekfunctie erop die mijn zoontje heel interessant vindt! Aanrader.