Philips AVENT SCD723 wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 15 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips AVENT SCD723 wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Nicolevt 03-03-2019

Goed bereik

Geschreven voor: Philips AVENT SCD723 wit

De babyfoon heeft goed bereik, wat tegenwoordig wel noodzakelijk is met dikke muren van nieuwbouwwoningen. Het lijkt erop dat er geen vertraging is, dus dat is heel erg mooi. Niks op aan te merken.

Patrick79 01-03-2019

Ideale babyfoon

2019
Het apparaat heeft een zeer goed bereik en is makkelijk in gebruik.
Gelijk bij het aanzetten is het linken met de ontvanger geen probleem.
Geluid is helder en duidelijk.
Er zit een spaarstand op en reageert alleen als het kind geluid maakt.
Bereik is zeer goed
Het enige nadeel is dat de nursery songs een beetje oudbollig en schel klinken.

Pluspunten

• Duidelijk en helder
  • Makkelijk in gebruik
  • Goed bereik
  • Makkelijk in te stellen

Minpunten

• Oudbollig en schelle nursery rhymes

NickyVan 10-02-2019

Erg fijne babyfoon

Geschreven voor: Philips AVENT SCD723 wit

Erg fijne babyfoon. Het bereik is kraakhelder, geen storing op de lijn en bereik over grotere afstand. Ook als je via de babyfoon praat tegen je kindje klinkt dit goed en duidelijk verstaanbaar, het geluid is niet blikkerig. De babyfoon heeft verder nog een aantal handige functies zoals een nachtlampje met zacht geel licht voor op de babykamer, een temperatuurmeter zodat je altijd weet dat het niet te warm of te koud is in de kamer en slaapliedjes die je op afstand kan afspelen.

De verschillende opties zijn makkelijk te bedienen vanaf de ontvanger, Alles wijst zich vanzelf en de accu gaat lang mee. Alles bij elkaar een aanrader!

Pluspunten

• Helder geluid
  • Goed bereik
  • Veel functies

babyberg 08-02-2019

mooie kwaliteit

Geschreven voor: Philips AVENT SCD723 wit

Deze babyfoon hebben wij 2 weken mogen testen.

De babyfoon is makkelijk in gebruik te nemen en erg gebruiksvriendelijk. Wij zijn erg tevreden over de kwaliteit ervan.

De geluidskwaliteit is beter dan verwacht, helder geluid en geen storing gehad. De terug-praat functie is ook erg makkelijk, op het begin was het schrikken maar al snel wend het.

De verdere functies, zoals de kamertemperatuur is erg makkelijk, zo weet je of de kleine het aangenaam heeft tijdens de slaap.

Ook de nachtvriendelijke modus is handig, geen harde geluiden maar alleen een kleine vibratie.

Al met al raden wij deze babyfoon aan, hoewel onze persoonlijke voorkeur toch uit gaat naar een met een camera. Maar dat is meer persoonlijk.

Mary471 04-02-2019

Zeer betrouwbaar en gemakkelijk in gebruik.

Geschreven voor: Philips AVENT SCD723 wit

Goede babyfoon, gemakkelijk in gebruik! De babyfoon werkt zowel op batterijen als op het oplader - de lengte van het adaptersnoer is ongeveer 3 meter, dit maakt het mogelijk om het zonder batterijen te gebruiken.
De ouderunit is handig om overal mee naar toe te nemen en zodra je baby wakker wordt, zul je hem meteen horen.
Naast het geluidssignaal op het apparaat is er ook een lichtindicator, die ook kan worden gebruikt om het geluidsniveau in de kinderkamer te bepalen.
Er is ook een terugkoppeling naar de oudereenheid - een "talk" -knop, door erop te klikken kunt u met het kind praten. Met dit menu kunt u het nachtlampje of de melodie op de kinderunit inschakelen, de gevoeligheid van de detector aanpassen en het temperatuuralarm instellen. Er is ook een speciale ECO-modus waarmee u energie kunt besparen zonder het vermogen en de kwaliteit van de signaaloverdracht te verminderen. Nadat ik alle functies van de babyfoons heb gecontroleerd in mijn eigen ervaring, kan ik zeggen dat het het geld waard is, ik raad het aan!

Pluspunten

• pure sound
  • melodies
  • night light

Jeff88 03-02-2019

Juiste prijs kwaliteit met goed bereik

Geschreven voor: Philips AVENT SCD723 wit

Juiste prijs/kwaliteit. Instant play, bijna geen uitleg nodig over hoe te gebruiken zo duidelijk

Geeft een klein lampje in het donker, super handig voor de nachtelijke voedingen.
Muziekje wat zich afspeelt is geen schel geluid en aangenaam aan te horen.

Pluspunten

• Ruik bereik
  • Instant play

Minpunten

• Geen gebruik aanwijzing

MarkVee 02-02-2019

Kwalitatief hoogwaardige babyfoon met helder geluid

Geschreven voor: Philips AVENT SCD723 wit

Prima babyfoon, met een helder geluid en mooie vormgeving. Het is de versie zonder sterrenprojectie. Persoonlijk zou ik voor de duurdere variant gaan die ook sterrenprojectie heeft, maar als je hier geen prijs op stelt is dit een prima optie. Ook heeft deze versie geen camerascherm, maar dat zie ik persoonlijk niet als nadeel, omdat ik bij verschillende vrienden heb ervaren dat het risico is dat je dan alleen nog maar met de babyfoon bezig bent en bij elk zuchtje op het scherm zit te loeren. Het menu is erg intuïtief (het is vrij snel duidelijk hoe alles moet worden ingesteld zonder de handleiding te lezen) en er zitten vriendelijke melodietjes in die het kindje binnen no-time in slaap brengen.
Enige nadeel is wellicht de prijs die wat aan de hoge kant is.

Pluspunten

• Geluid!
  • Intuïtief menu

Minpunten

• Prijs is wellicht wat aan de hoge kant

Marcel1987 01-02-2019

Fijne babyfoon, maar ik mis een beeldscherm

Geschreven voor: Philips AVENT SCD723 wit

De babyfoon werkt prima. Geluid is heel goed, makkelijk in gebruik. Ik. Is wel echt een schermpje om te kunnen kijken naar de baby.
Het geluid is zo goed dat je wilt zien wat je allemaal hoort

Pluspunten

• supergoed geluid!
  • bereik is erg goed

Minpunten

• geen beeldscherm

Emiel35 30-01-2019

Super babyfoon met een erg goed geluid!

Geschreven voor: Philips AVENT SCD723 wit

De Philips Avent Dect-babyfoon is een mooi product. Qua vormgeving ziet deze er erg mooi uit. Daarnaast is het bereik van de babyfoon erg goed en kun je heel duidelijk je kindje horen. Naast het geluid wat je zelf kunt instellen qua volume, geeft de babyfoon het geluid ook aan in licht. Persoonlijk vond ik dit erg prettig voor de nacht. Hierdoor wordt je 's nachts rustig wakker van de lampjes in plaats van dat je wakker schrikt van het huilen van je kindje.
De babyfoon beschikt over een lampje en 5 verschillende melodietjes die je op afstand kunt bedienen. Dit zorgt ervoor dat je op bepaalde momenten je kindje weer rustig in slaap kunt laten vallen zonder dat je naar hem of haar toe hoeft te gaan. Een erg prettige functie vind ik dit persoonlijk.

Pluspunten

• Geluid en licht bedienen op afstand
  • Lichtjes die geluid aangeven

Sproet 30-01-2019

Zeer tevreden

30 januari 2019

Het apparaat werkt goed en is erg makkelijk in gebruik. De mogelijkheid om hem te gebruiken met batterijen, is fijn voor uit huis. Het apparaat is licht maar wel stevig, en er zit een klem aan om aan je kleding vast te maken, blijkt handig te zijn! Er zitten twee batterijen bij het pakket, maar dit is niet voldoende voor beide apparaten, dus moet je apart aanschaffen. Omdat wij in een redelijk koud huis wonen, vinden we het prettig om te zien welke temperatuur de kamer heeft.

caliona 30-01-2019

Een aanrader

Geschreven voor: Philips AVENT SCD723 wit

Goede babyfoon, gemakkelijk in gebruik. Gebruiksaanwijzingen zijn heel makkelijk te lezen.
Heeft een lampje voor nachtlicht, handig. Muziek is echt een leuke functie en goed gevarieerd. Kan op afstand geregeld worden via de andere unit, zeer mooi bedacht.
Heeft een ver bereik en als je het op het hardste zet hoor je de baby zelfs ademen! Super handig en je kan zelf beslissen welke gevoeligheidsniveau je wil hebben. De terugspreekfunctie is ook heel handig.
Geeft goed aan wanneer de batterij leeg is. Beide units zonder oplader mogelijk.
In een woord: een aanrader!

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • zeer gevoelig
  • ver berijk

Gerrit86 30-01-2019

Erg fijne babyfoon!

Geschreven voor: Philips AVENT SCD723 wit

We hebben deze babyfoon nu al een tijdje in gebruik en hij is altijd kraakvrij geweest, het bereik en de opties zijn erg leuk: de projector met sterretjes is daarvan het toppunt! Ook gebruiken we het nachtlampje elke nacht.

Pluspunten

• helder geluid
  • vele opties!

Claire1983 29-01-2019
  • Product gekregen

Hele fijne babyphone

Geschreven voor: Philips AVENT SCD723 wit

Wij hebben deze babyphone nu 2 weken in gebruik en we zijn erg tevreden!!
Het is een makkelijke babyphone om in gebruik te nemen, eigenlijk wijst alles zichzelf.
De display geeft duidelijk weer of er wel of geen bereik is. Het bereik is overigens opvallend goed. Met een andere babyphone hadden wij nog wel eens in de aanbouw geen bereik, waarschijnlijk door de staalcontructie. Maar daar hebben we met deze helemaal geen last van.
Onze dochter slaapt op de zolder en daar is de temperatuur heel erg wisselend, het is ook fijn dat de kamertemperatuur wordt aangegeven.
De batterij gaat erg lang mee en ik vind de "nachtstand" voor de display ook erg prettig. Waardoor het niet zo'n storend lichtje is op je nachtkastje.

De terugpraat functie vind ik ook heel fijn, de eerste keer schrok ons dochtertje wel een beetje, maar nu ze eraan gewend is is het ook wel makkelijk. Zelf vind ze de liedjes erg leuk die je aan kan zetten.

Wij zouden deze babyphone dus zeker aanraden!!!

Pluspunten

• Lange duur batterij
  • Goed bereik
  • Praten door de babyphone met je kindje

Minpunten

• Geen beeld

Melissa nordmann 29-01-2019

Fijne babyfoon!

Geschreven voor: Philips AVENT SCD723 wit

Ik vind het product super handig!
Hij is makkelijk in gebruik, het geluid is super helder.
Echt een aanrader!

Pluspunten

• Nachtlampje

Minpunten

• Gebruiksaanwijziging niet in het nederlands

Tamara4 29-01-2019

Prima babyfoon!!!

Geschreven voor: Philips AVENT SCD723 wit

Op deze babyfoon zitten veel nuttige mogelijkheden, die allemaal erg handig zijn. Ook de vormgeving is mooi. Een goede babyfoon die enkel beweging/lawaai aangeeft wanneer dit echt nodig is.
Verder heeft hij ook een goed bereik. In onze achtertuin (50m) kunnen we hem ook gebruiken. Goede babyfoon met een helder geluid en leuke opties zoals het afspelen van muziek en de sterrenhemel.

Pluspunten

• Heldere display
  • Goed kwaliteit
  • Gebruiksvriendelijk
  • Vele gebruiksmogelijkheden

Minpunten

• Geen beeld.