Luvion Essential Plus - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Luvion Essential Plus op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

4,6

Melany 22-07-2022

Absoluut niet naar verwachting

Geschreven voor: Luvion Essential Plus

Teleurgesteld over dit product. Het bereik is heel slecht. In de woonkamer valt regelmatig het bereik naar 1 streepje waardoor het geluid wegvalt en het beeld hapert. De babykamer is op de 1e verdieping. Zodra we 1 stap de tuin in zetten is het bereik helemaal weg.
Het beeld gaat bij het kleinste geluid al aan, ondanks dat de gevoeligheid op de laagste stand staat. Ons ventilatiesysteem, een deur zachtjes sluiten of een auto die langsrijdt zorgt al dat het beeld aan gaat. De accu gaat ook echt maar kort mee, hooguit een paar uurtjes, ondanks de automatische stand.
De icoontjes die op de knoppen aan de bovenkant zitten waren er na een maand al afgesleten, dus je moet maar uit je hoofd weten wat welk knopje doet.

Pluspunten

• Goed beeld

Minpunten

• Bereik is erg slecht, niet zoals aangegeven
  • Accu gaat snel leeg
  • Icoontjes slijten snel van de knoppen af

g*************@l****** 23-05-2022

Slecht nachtzicht, slechte service van Luvion.

Geschreven voor: Luvion Essential Plus

Dit product gekozen vanwege de mogelijkheid om de twee kinderen (voornamelijk in het donker) in de gaten te houden. Het enige wat het apparaat niet doet is voldoen aan de 5 meter nachtzicht. Staat bij de een op 1,5m en bij de ander op 2,5m, maar onze 'oude' philips camera van een paar tientjes is vele malen scherper. Luvion erkent het probleem niet en geven aan de camera dan maar nog dichter bij het kind te plaatsen. Er zijn betere camera's voor minder geld. Bespaar je de frustratie achteraf en de hoge kosten.

Minpunten

• Nachtzicht
  • service bij klachten Luvion

paulien 13-03-2021

makkelijk in gebruik.

Geschreven voor: Luvion Essential Plus

wij wilden een babyfoon met camera voor een redelijke prijs. deze camera is scherp zelfs in het donker. en heel makkelijk in gebruik te nemen.

Pluspunten

• makkeljke installatie
  • goede prijs
  • scherp ook in het doner

suus 03-05-2019

slecht bereik

Geschreven voor: Luvion Essential Plus

zo lang je in huis zit is hij oke maar ga niet verder dan 10 meter uit je huis want dan doet hij het niet meer.
als je belt er over zeggen ze alleen om en rond het huis gebruiken, daarvoor is hij.
bij ons kan hij nog genees bij de buren staan.

Minpunten

• slecht bereik