Alecto DVM-207

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Alecto DVM-207 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Claudia 16-10-2018

Goed beeld en bereik

Geschreven voor: Alecto DVM-207

Mijn eerste babyfoon was een Alecto DBX-88 ECO en daar ben ik erg tevreden over. Deze kwam echter nu in de aanbieding en heb ik vooral gekozen voor de (vind ik) leuke uil. Camera werkt goed naar behoren en het bereik is prima. Leuke verschillende liedjes.

Pluspunten

• Bereik
  • Slaapliedjes
  • Temperatuurweergave

Ranald Goossen 28-07-2018

Een baby monitor die goed werkt en een groot scherm heeft.

Geschreven voor: Alecto DVM-207

We hebben deze baby monitor gekocht vanwege het grote scherm en het goede bereik. Wij wonen in een nieuwbouw huis waar alles dik beton is, zelfs de trappen en we hebben overal goed bereik met de monitor. Verder kan je op afstand tegen de baby praten en kan je evt ook een slaapliedje opzetten. Een klein nadeel is dat het lipje waar je de oplader in moet doen op de monitor heel stug en wat lastiger te openen is (lees als man met niet al te lange nagels.). Verder een zeer goede babyfoon.

Pluspunten

• Groot scherm
  • Bereik
  • Slaapliedjes
  • Camera met ophangbeugel

Minpunten

• Prijs
  • Lipje op monitor lastig te openen.