Alecto DVM-67 beeld babyfoon 2 0 Wit - Expert review

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 6 reviews die zijn achtergelaten voor de Alecto DVM-67 beeld babyfoon 2 0 Wit op Kieskeurig.nl.

6,5

BesteProduct.nl 10-08-2017
6,1

Alecto DVM-67: Aantal mooie mogelijkheden, maar verbinding is niet altijd stabiel

Deze digitale babyfoon is geschikt voor gebruik binnenshuis. Hij heeft een kleurenscherm en een aantal infrarood LED's voor nachtzicht. Ik vind de beelden overdag, maar ook wanneer het donker is, niet scherp. Bovendien vind ik het beeldscherm aan de kleine kant. Het beeld gaat op 'zwart' wanneer de baby/kleuter slaapt. Als het kindje gaat huilen of het maakt een ander geluid dan gaat het beeldscherm automatisch weer aan en wordt ook de microfoon weer geactiveerd. Dit werkt allemaal prima en deze voorziening vind ik ook heel erg handig. Je wordt door het plotselinge geluid en het aanspringen van het beeld erop geattendeerd dat er iets aan de hand is. De kwaliteit van het geluid vind ik erg goed. De verbinding tussen de baby- en ouder-unit laat regelmatig te wensen over. Dit is overigens afhankelijk van de plaatselijke omstandigheden. De prijs is prima maar dan moet hij uiteraard wel een stabiele verbinding hebben. Ik geef het advies om bij aanschaf van deze of een andere babyfoon eerst thuis direct de verbinding tussen de baby- en de ouder-unit te testen. Mocht dit niet goed zijn dan breng/stuur je het apparaat binnen de aangegeven periode terug en kies je voor een ander.

Lees verder op BesteProduct.nl

Voordelen

• Uitstekend geluid
  • Prima prijs
  • Er kunnen 4 baby-units op de ouder-unit worden gekoppeld