Alecto DVM-67 beeld babyfoon 2 0 Wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Alecto DVM-67 beeld babyfoon 2 0 Wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Daisy 11-02-2021
  • Product gekregen

Miskoop

De kwaliteit is vreselijk, onscherp, loopt vaak vast of maakt juist geen verbinding. De temperatuur aanduiding klopt niet.. komt niet eens in de buurt. Waar het normaliter rond de 18 tot 20 graden is in de slaapkamer geeft deze babyfoon standaard aan dat deze 32 graden is. Ook het geluid werkt niet naar behoren, je hoort pas je kindje huilen als je op de praat knop drukt, welke overigens een harde luide Tik af geeft op de unit in de slaapkamer. Zou het zeker iemand afraden deze aan te schaffen.

Minpunten

• Slechte kwaliteit
  • Onjuiste temperatuur
  • Vaak geen verbinding

hyacinth 12-09-2018

prima

goed kwaliteit voor lager prijs, het scherm is helder en duidelijk.
ik ben tevreden over dit product.

Pluspunten

• lagerprijs
  • goed kwaliteit
  • geluid prima

Quinten 03-08-2018

Duidelijk scherm simpele bediening lage prijs

Duidelijk scherm goed zichtbaar beeld
en simpele bediening
Lage prijs voor goed produkt
Zeker aan te bevelen

Maris 31-01-2018

Slecht bereik, slechte accu

Met de babyfoon in de keuken al geen bereik meer en we hebben geen nieuwbouwwoning. Dit is nog geen 10 meter. Hij haalt dus bij lange na geen 50 meter in huis. Ook accu binnen 2 a 3 uur leeg. Snel teruggebracht naar de winkel

Minpunten

• Slecht bereik
  • Slechte accu

Officiele reactie van Hesdo 02-02-2018

Beste Maris,
Wij betreuren het als er ondanks al onze inspanningen om een zo hoog mogelijke kwaliteit te bieden toch problemen zijn. Het feit dat uw babyfoon helaas niet naar behoren werkte wil gelukkig nog niet zeggen dat dit veel vaker voorkomt, gelukkig gebruiken vele duizenden jonge ouders hun babyfoon veelal al jaren lang naar volle tevredenheid.
Wij begrijpen zeer goed dat u bent geschrokken wanneer het bereik nog geen 10 meter was en de zo accu kort mee gaat, maar willen ook benadrukken dat dit niet de normale werking van de babyfoon is.
Wij hopen u nog terug te zien als tevreden klant!

Thomas en Géanne 02-01-2018

Babyfoon zoals je hem wenst zonder toeters en bellen!

Babyfoon doet waarvoor hij gemaakt is en beschikt over een voldoende helder beeldscherm. In vergelijking met de overige babyfoons heeft deze een wat kleiner scherm maar daar is de prijs dan ook naar. Prima babyfoon voor mensen die wel een beeldscherm erop willen maar geen grote bedragen willen uitgeven.

Pluspunten

• klein maar helder scherm
  • zoomfunctie

P. Swinkels 26-08-2017

Goed geluid

We hadden eerst een andere babyfoon, met groter scherm, maar deze ging stuk. Nu een goedkopere babyfoon gekozen met kleiner scherm. Het is natuurlijk wat minder, maar goed genoeg om te zien of er iets aan de hand is. Geluid is prima! Prima kwaliteit-prijsverhouding. Ik zou zeker hier voor gaan ipv alleen geluidsbabyfoons.

Pluspunten

• Geluid
  • Goede prijs
  • Inzoommogelijkheid

Minpunten

• Camerabeeld is klein, maar voldoende

Muro 04-03-2017

Slecht beeld.

Camera neemt een smal beeld op en de resolutie van de display van deze babyfoon is zeer onvoldoende. Voor zelfde prijs heb ik de Alecto DVM-120 gekocht die vele malen beter is.

Pluspunten

• Ziet er modern uit

Minpunten

• Slecht beeld
  • Gaat vaak uit het niets aan 's nachts