Luvion Prestige Touch 2 wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Luvion Prestige Touch 2 wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,6

Samenvatting

De Luvion Prestige Touch 2 is in mei 2019 door de Consumentenbond uitgeroepen tot beste babyfoon. Het is een babyfoon met camera, zodat je je kind(eren) niet alleen kan horen maar ook kunt zien. Je kunt de babyfoon op afstand bedienen en tot vier verschillende feeds tegelijk weergeven. De video’s kun je ook opslaan op een SD-kaartje. Het geluid springt pas aan als de baby geluid maakt en hij heeft een bereik van ruim 300 meter (binnen ongeveer de helft). De terugspreekfunctie werkt ook goed, en de Prestige heeft ook een thermometer aan boord. Hij is wel flink aan de prijs.

Pluspunten

Minpunten

+ Tot 4 feeds tegelijkertijd

+ Spreekfunctie

+ Camera op afstand te bewegen

- Prijs

Koevering 18-06-2022

Super fijne babyfoon

Geschreven voor: Luvion Prestige Touch 2 wit

Fijne babyfoon. Scherm is groot en duidelijk, zelfs wanneer je inzoomt kun je alles nog goed zien. Spreek functie is erg handig, och zo de muziek aanzetten op afstand of nachtlampje.
Er is nu een tweede kindje op weg en hebben deze prachtige babyfoon daarom met plezier uitgebreid. Enige minpunt daarvan vinden wij, is dat je geen geluid hoort wanneer de twee beelden tegelijkertijd aan staan. Wel wanneer je de beelden met elkaar laat afwisselen om de 3-5 sec. Voor ons geen probleem, maar anders was handiger geweest.
Op aanraden van ons hebben ook zeker 4 andere ouders in onze vrienden kring deze babyfoon gekocht en zijn er allen erg tevreden over!

Pluspunten

• Bediening
  • Installatie
  • Uitbereiding
  • Praat functie
  • Nachtlampje

Minpunten

• Bij gedeeld beeld geen geluid (2e cam)

M.van Velzen 03-02-2021

Beste babyfoon

Geschreven voor: Luvion Prestige Touch 2 wit

Ik vind deze babyfoon de beste van die ik ooit heb gehad.
Op het grote scherm is alles goed zichtbaar en in te stellen naar wens. Ondanks dat het heel donker is op de kamer, is mijn kind zeer goed te zien.
De camera is ook nog automatisch te draaien wat ik ook ideaal vindt. Kortom top ding!

Roxanne 25-11-2020

Fijne Babyfoon met helder scherm

Geschreven voor: Luvion Prestige Touch 2 wit

Fijne babyfoon met helder scherm. ja hij is prijzig maar je kan er dan ook 4 units op aansluiten. bij elkaar dus goedkoper als 4 losse camera's
Goed geluidskwaliteit, je kan elkaar zowaar goed verstaan.
Ook heel fijn de scan optie. in de nacht is het scherm uit en gaat alleen aan (met evt alarm) wanneer er geluid wordt gedetecteerd.
Ook fijn is het van afstand de camera te kunnen draaien. me zoontje verdwijnt nogal wel is uit beeld, nu kan ik dus de camera draaien zonder op zn kamer te hoeven komen.

Nadeel de camera gat nog geen 3 uur mee op accu, deze is heel snel leeg. maar goed oplader erin en niks aan de hand.
Wat ik wel anders had willen zien is het liedjes optie. op de doos staat 4 lullabies. maar op het doosje van de camera staat 3. er zijn er dus maar 3 waarvan 1 echt heel hard is in geluid. je kan ook niet instellen dat het maar 1 van de 3 af speelt. het is continue alle 3 en deze gaat ook niet vanzelf uit. Dit had ik met de oude camera wel. gezien mijn zoontje even in de nacht soms een liedje nodig heeft, nu kan ik dus niet verder slapen omdat de liedjes blijven spelen.. jammer maar overleven we wel.

al om al een hele fijne camera.

Pluspunten

• helder scherm
  • helder geluid
  • camera rotatie
  • duidelijke bewegingen baby zonder hapering
  • nacht optie (scan)

Minpunten

• accu duur heel kort
  • maar 3 liedjes
  • liedjes spelen continue, niet vanzelf uit
  • geen keuze op 1 vast liedje

Rosalinde 11-09-2020

Luvion Prestige Touch 1

Geschreven voor: Luvion Prestige Touch 2 wit

Ontzettend blij met deze babyfoon!
De camera's zijn goed scherp en geven ook in het donker goed zicht. Het bereik is goed, zelfs met de kinderen op zolder en de monitor in de woonkamer. Voorheen de supreme connect gehad, dus even wennen aan de knopjes, maar als dat alles is.
Het kost wat, maar dan heb je ook zeker waar voor je geld!

Pluspunten

• Bereik
  • Scherp beeld
  • Meerdere camera's
  • Goed geluid
  • Gemakkelijk in gebruik

Minpunten

• Iets wat prijzig, maar wel waard

Marco V 27-05-2020

Prima service

Geschreven voor: Luvion Prestige Touch 2 wit

Van de week de vervanger van onze Luvion Prestige Touch 2 binnen gekregen.
De eerste was helaas (ruim buiten de garantie) kapot gegaan.
Eerder was deze (ook buiten de garantie) defect geraakt, maar uit coulante toen door Luvion perfect gerepareerd en zelfs voorzien van een nieuwe Net- adapter.
Omdat wij meerdere camera’s hebben, zou vervanging door een nieuw systeem een dure grap worden.
Ons probleem aan de Klantenservice voorgelegd en dezelfde dag kreeg ik nog antwoord met twee opties, of tegen een vast (maximum) bedrag de huidige laten repareren, of met korting een nieuwe monitor aanschaffen, met weer 24 maanden garantie.
Wij hebben voordat laatste gekozen, wat ons veel geld bespaard heeft t.o.v de aanschaf van een compleet nieuw systeem. De nieuwe monitor werd snel, binnen twee werkdagen al geleverd.

Pluspunten

• Scherp beeld
  • Meerdere opties qua camera’s

Mirella 06-06-2017

Blij met mijn aankoop!

Geschreven voor: Luvion Prestige Touch 2 wit

We hebben een zoontje van 2 die naar zolder gaat, omdat er een baby bij komt. Nu is het dus fijn om een camera te hebben voor beide kindjes. Nu heb ik hem vast geïnstalleerd en getest. Wat een ontzettend mooi beeld! Geluid lijkt mij ook prima! Kortom, ik ben blij!

Pluspunten

• Groot scherm
  • Duidelijk beeld
  • Geluid prima
  • De temperatuur

Minpunten

• Ouder unit houder niet bijgeleverd
  • Geen luchtvochtigheidsgraad meter

Opa 27-07-2016

Beste aankoop ooit !

Geschreven voor: Luvion Prestige Touch 2 wit

Toen onze eigen kinderen klein waren een babyfoon met een snoertje door de trap heen geboord, weet je nog ?
Veel gekraak, maar er was niets anders.
Toen de eerste kleinkinderen kwamen kochten we draadloos, met en zonder camera, diverse merken. Wel wat makkelijker, maar veel storing, ruis en soms buiten bereik. Nu de volgende lading kleinkinderen zich aandient de LUVION PRESTIGE TOUCH 2 gekocht !
Wel iets duurder maar . . . een geweldige aankoop. Werkt gelijk, gebruiksaanwijzing nauwelijks nodig gehad. Beweegbare camera's zijn prachtig en degelijk. Tot wel 4 stuks mogelijk! Haarscherp beeld prima geluid, overal in huis bereik, door de betonnen vloeren heen.
Kortom, alles wat je zou verwachten, nooit hebt gekregen, maar nu is het er allemaal !
We zijn heel erg blijk met deze aankoop.