Luvion Prestige Touch 2 wit - Reviews

tile-Outdoor bereik
300 m bereik (buiten)
Interface
wifi

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Luvion Prestige Touch 2 wit op Kieskeurig.nl.

Samenvatting

De Luvion Prestige Touch 2 is in mei 2019 door de Consumentenbond uitgeroepen tot beste babyfoon. Het is een babyfoon met camera, zodat je je kind(eren) niet alleen kan horen maar ook kunt zien. Je kunt de babyfoon op afstand bedienen en tot vier verschillende feeds tegelijk weergeven. De video’s kun je ook opslaan op een SD-kaartje. Het geluid springt pas aan als de baby geluid maakt en hij heeft een bereik van ruim 300 meter (binnen ongeveer de helft). De terugspreekfunctie werkt ook goed, en de Prestige heeft ook een thermometer aan boord. Hij is wel flink aan de prijs.

Pluspunten

Minpunten

+ Tot 4 feeds tegelijkertijd

+ Spreekfunctie

+ Camera op afstand te bewegen

- Prijs

Opa 27-07-2016

Beste aankoop ooit !

Geschreven voor: Luvion Prestige Touch 2 wit

Toen onze eigen kinderen klein waren een babyfoon met een snoertje door de trap heen geboord, weet je nog ?
Veel gekraak, maar er was niets anders.
Toen de eerste kleinkinderen kwamen kochten we draadloos, met en zonder camera, diverse merken. Wel wat makkelijker, maar veel storing, ruis en soms buiten bereik. Nu de volgende lading kleinkinderen zich aandient de LUVION PRESTIGE TOUCH 2 gekocht !
Wel iets duurder maar . . . een geweldige aankoop. Werkt gelijk, gebruiksaanwijzing nauwelijks nodig gehad. Beweegbare camera's zijn prachtig en degelijk. Tot wel 4 stuks mogelijk! Haarscherp beeld prima geluid, overal in huis bereik, door de betonnen vloeren heen.
Kortom, alles wat je zou verwachten, nooit hebt gekregen, maar nu is het er allemaal !
We zijn heel erg blijk met deze aankoop.

Mirella 06-06-2017

Blij met mijn aankoop!

Geschreven voor: Luvion Prestige Touch 2 wit

We hebben een zoontje van 2 die naar zolder gaat, omdat er een baby bij komt. Nu is het dus fijn om een camera te hebben voor beide kindjes. Nu heb ik hem vast geïnstalleerd en getest. Wat een ontzettend mooi beeld! Geluid lijkt mij ook prima! Kortom, ik ben blij!

Pluspunten

• Groot scherm
  • Duidelijk beeld
  • Geluid prima
  • De temperatuur

Minpunten

• Ouder unit houder niet bijgeleverd
  • Geen luchtvochtigheidsgraad meter