Luvion Prestige Touch 2 - Reviews

Kleuren
wit
Max. bereik buiten
300 m

Beoordeling op basis van 2 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Mirella 06-06-2017

Blij met mijn aankoop!

We hebben een zoontje van 2 die naar zolder gaat, omdat er een baby bij komt. Nu is het dus fijn om een camera te hebben voor beide kindjes. Nu heb ik hem vast geïnstalleerd en getest. Wat een ontzettend mooi beeld! Geluid lijkt mij ook prima! Kortom, ik ben blij!

Pluspunten

• Groot scherm
  • Duidelijk beeld
  • Geluid prima
  • De temperatuur

Minpunten

• Ouder unit houder niet bijgeleverd
  • Geen luchtvochtigheidsgraad meter

Opa 27-07-2016

Beste aankoop ooit !

Toen onze eigen kinderen klein waren een babyfoon met een snoertje door de trap heen geboord, weet je nog ?
Veel gekraak, maar er was niets anders.
Toen de eerste kleinkinderen kwamen kochten we draadloos, met en zonder camera, diverse merken. Wel wat makkelijker, maar veel storing, ruis en soms buiten bereik. Nu de volgende lading kleinkinderen zich aandient de LUVION PRESTIGE TOUCH 2 gekocht !
Wel iets duurder maar . . . een geweldige aankoop. Werkt gelijk, gebruiksaanwijzing nauwelijks nodig gehad. Beweegbare camera's zijn prachtig en degelijk. Tot wel 4 stuks mogelijk! Haarscherp beeld prima geluid, overal in huis bereik, door de betonnen vloeren heen.
Kortom, alles wat je zou verwachten, nooit hebt gekregen, maar nu is het er allemaal !
We zijn heel erg blijk met deze aankoop.