Philips AVENT SCD630 wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 31 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips AVENT SCD630 wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Maartje 29-08-2017

Groot helder scherm

Geschreven voor: Philips AVENT SCD630 wit

Makkelijk te installeren en bedienen, werkt naar behoren. Prima beeld. De terugpraatfunctie klinkt wat robotachtig.

Pluspunten

• Groot scherm
  • Oplaadpunt is mini-usb zoals een smartfoon

Minpunten

• Terugpraatfunctie klinkt robotachtig

M. 21-08-2017

Goed beeld en geluid

Geschreven voor: Philips AVENT SCD630 wit

Deze babyfoon kunnen wij iedereen aanraden. Mooi scherp beeld en goed geluid. Kwaliteit - prijs verhouding is goed. We wonen in een nieuwbouwhuis en de verbinding is goed.

Brand 11-07-2017

Goed groot scherm.

Geschreven voor: Philips AVENT SCD630 wit

Wij willen ons kindje graag zien. En veel revieuws gelezen en kwamen we op deze babyfoon uit. Mooi groot en helder beeldscherm. Hele makkelijk te installeren. Nu al blij!

Janis 09-07-2017

Beter dan verwacht!

Geschreven voor: Philips AVENT SCD630 wit

Heel erg getwijfeld welke babyfoon we moesten aanschaffen, er zijn er zoveel!
Misschien zijn we bevooroordeeld omdat wij in huis bijna alle apparatuur van Philips hebben maar misschien is Philips gewoon meestal de beste keuze.
Ik las al in veel reviews dat het beeldkwaliteit zeer goed beviel maar ik las ook in veel reviews dat de terugspreek functie en de slaapmelodietjes schel klinken.
Echter, is dit helemaal niet het geval! Dat was voor ons de enige reden om hem misschien niet aan te schaffen maar gelukkig hebben we dit wel gedaan, het ging mij wat meer om het beeldkwaliteit die je voor de prijs krijgt. Het ligt er gewoon bij de terugspreek functie aan hoe dicht bij de ouderunit je staat. Als je recht in het microfoontje praat is het logisch dat het niet mooi klinkt. Gewoon van een normaal afstandje je zachte stemmetje gebruiken en je kindje schrikt niet :)
Wij zijn in ieder geval heel blij met deze babyfoon!

Pluspunten

• Videokwaliteit
  • Geen beeldvertraging
  • Leuke melodietjes die dus wél goed klinken!
  • Hoeven geen batterijen in
  • Groot bereik

K 08-07-2017

Babyfoon

Geschreven voor: Philips AVENT SCD630 wit

Wij hadden eerst een Motorola deze teruggebracht naar de winkel. Deze babyfoon is veel beter. Duidelijk beeld, goed signaal binnenshuis, zoomfunctie is fijn, geluid is prima,

Martin 07-07-2017

Wederom kwaliteit van Philips

Geschreven voor: Philips AVENT SCD630 wit

Wat ons betreft de beste babyfoon op de markt, scherp beeld en goed instelbaar geluid met een terugpraat-functie. Jammer dat het apparaat niet ook nog een wifi verbinding met app heeft zodat je je kindje kunt zien wanneer er bijv. oppas is en we zelf niet thuis zijn. Nu is er wel een versie met wifi en app, maar daar is geen losse beeldscherm unit bij.

Minpunten

• geen wifi / app

Ney 02-07-2017

Geweldig!!

Geschreven voor: Philips AVENT SCD630 wit

Veel mensen zei dat een camera babyfoon is onzin, maar toch voor ons deze is heel handig. Mijn man hobby is auto sleutelen in onze garage en dat is lastig als wij geen camera babyfoon in de babykamer. Met deze camera kan mijn man elke keer naar onze baby kijken en ook terug praten als het nodig is. Ik vind de liedjes is ook leuk.

Pluspunten

• Camera helder
  • Temperature

Minpunten

• Geen optie voor batterij in de camera

Sem 02-07-2017

Kwaliteit

Geschreven voor: Philips AVENT SCD630 wit

Super fijn apparaat.. we geniet er nu al van.
Geluid en beeld kwaliteit is super!!
Bij ons in huis zeker geen geruis

Chris 28-06-2017

Goede beeldkwaliteit

Geschreven voor: Philips AVENT SCD630 wit

We hebben meerdere beeld-babyfoons gezien maar deze heeft een erg goede beeldkwaliteit en bij ons in huis hebben we een prima bereik.
De geluidskwaliteit van de camera (liedjes afspelen en via de monitor spreken) laat te wensen over maar wordt door ons ook niet of nauwelijks gebruikt.
Geluidskwaliteit de andere kant op (waar je hem dus voor gebruikt) is wel prima.
De nachtlamp functie vinden we wel een pluspunt.

Pluspunten

• Beeldkwaliteit
  • Geluid
  • Bereik

Minpunten

• Terugspreek functie
  • Kwaliteit slaapliedjes

Danique 18-06-2017

Philips Avent babyfoon SCD 630/26

Geschreven voor: Philips AVENT SCD630 wit

Scherp, groot scherm, handig het licht en de geluidjes.
Verbinding is goed en de camera zelf is mooi compact.
Terugspreekfunctie is ook zeer duidelijk.

Jeroen 17-06-2017

Heel handig in gebruik en goede verbinding

Geschreven voor: Philips AVENT SCD630 wit

Ik vind dit product heel goed. De verbinding is goed en heeft altijd bereik.
De cam is duidelijk en makkelijk de bedienen.
Groot scherm en goede resolutie

Claire 12-06-2017

Fijne babymonitor, makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Philips AVENT SCD630 wit

Bij ons eerste kindje hadden we een babymonitor zonder camera, dit wilden we graag anders bij ons tweede kindje.
Deze Philips Avent baby monitor ziet er niet alleen mooi uit maar is erg compact inclusief een groot scherm wat erg fijn kijken is. Installeren is ook erg makkelijk!

Bo 10-06-2017

Philips Avent babyphone

Geschreven voor: Philips AVENT SCD630 wit

Super mooie fijne babyphone zeker een aanrader ! Ziet er mooi uit . Gebruik is heel fijn groot scherm kortom een fijne babyphone

Ben 08-06-2017

Goed scherm, prima ontvangst!

Geschreven voor: Philips AVENT SCD630 wit

Doet wat het moet doen, signaal is er goed en fijn dat hij niet via internet verbonden hoeft te worden.

MB 07-06-2017

Groot scherm, mooi design

Geschreven voor: Philips AVENT SCD630 wit

Tot nu toe getest of het apparaat werkt. Eenvoudig in bediening en helder beeld. Flexibele camera en handig zoom functie.

Pluspunten

• Flexibele camera
  • Temperatuur indicator
  • Terug spreek functie

Minpunten

• NAchtlamp niet op afstand bedienbaar

Catharine 07-06-2017

Veelzijdig en eenvoudige bediening

Geschreven voor: Philips AVENT SCD630 wit

Prima product wat doet wat het moet doen. Goed beeld en geluid en ondanks de grote afstand binnenshuis toch een goede verbinding.

Pluspunten

• bediening
  • beeld

Jet35 19-01-2017

Fijne babyvideofoon

Geschreven voor: Philips AVENT SCD630 wit

Wij gebruiken deze babyvideofoon nu een paar weken en zijn erg tevreden. We hadden een babyfoon zonder beeld maar vinden dit wel leuk en makkelijk. De beeld kwaliteit is ook erg goed. Wij vinden de eco functie ook erg fijn waarbij het beeld aan gaat bij beweging of geluid, waarvan jezelf de gevoeligheid kan instellen.
De muziekjes vindt ik wel wat digitaler klinken, ook mis ik de optie om op de babyunit van muziek of volume te veranderen. Deze optie had onze vorige babyfoon van Avent wel.

Pluspunten

• Mooie design
  • Scherp beeld, ook in donker
  • Fijne ecofunctie

Minpunten

• Weinig functies babyunit
  • Muziek klinkt digitaal

Mariekejaja 18-01-2017

Fijne, goede babyfoon

Geschreven voor: Philips AVENT SCD630 wit

Heel prettige babyfoon, makkelijk in gebruik, de handleiding niet door hoeven lezen. Makkelijk aan en uit te zetten of tussen menu's te wisselen.
De accu gaat heel lang mee, wel 2 dagen ('s nachts uitgeschakeld). Het beeldscherm is erg helder met mooie kleuren, als het donker is op de babykamer iets minder maar ook nog goed beeld.

De muziek heeft een erg blikkerige klank, niet zo prettig om naar te luisteren maar dat kan ook de vergelijking zijn met onze vorige babyfoon.
Af en toe valt het geluid weg maar dat is soms een seconde, niet langer.

We hadden eerst een babyfoon zonder video maar nu we deze hebben willen we niet meer anders. Het is prettig maar ook leuk om naar je kindje te kunnen kijken terwijl ze rustig slaapt of juist streken uithaalt, zonder elke keer naar boven te hoeven lopen.

Pluspunten

• Helder display
  • Makkelijk in gebruik
  • Lange standby-tijd

Minpunten

• Geluid valt af en toe weg
  • Lelijke klank slaapliedjes

DeniseGold88 17-01-2017

Geweldige babyfoon!

Geschreven voor: Philips AVENT SCD630 wit

Ik ben enorm tevreden over het apparaat. Ik heb geen ervaring met andere babyfoons. Wel gebruikte ik een app via mijn telefoon en iPad. Maar zou nu niet meer zonder kunnen. Buiten het feit dat de babyfoon ontzettend makkelijk in zijn gebruik is gaat de batterij erg lang mee. Het apparaat is klein van formaat dus ook makkelijk mee te nemen. Het beeld is loepzuiver en de inzoommogelijkheden zijn ideaal! Ook vind ik het prettig dat je de gevoeligheid in kan stellen. De trilfunctie vind ik handig voor de nachten.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Zuiver beeld
  • Batterij gaat lang mee
  • Zoekt makkelijk verbinding

Shano 17-01-2017

Perfecte Verbinding

Geschreven voor: Philips AVENT SCD630 wit

Tot nu toe heb ik geen problemen ervaren met de Avent 630. De units worden automatisch verbonden met elkaar. Dit ervaar ik zeer prettig. Het beeld is prima en de nachtvisie werkt fantastisch.

De temperatuur meter is ideaal!

De verschillende MODES is een absolute pluspunt. Dit geeft je de vrijheid om beeld en/of- audio te kiezen.
Enige minpunt is dat de verschillende ''Mode'' zoals ECO,VOX mode niet omschreven wordt in de handleiding, maar na een tijdje kan je dit wel uitvogelen.

Het zou ideaal zijn als Philips een verstelbare opzet standaard in de toekomst kan ontwikkelen. Hiermee kan je de babycamera perfect en correct plaatsen in de kamer.

Pluspunten

• goede verbinding
  • nachtvisie
  • temperatuur meter
  • ECO Mode

Minpunten

• uitgebreide handleiding
  • geen HD
  • Een meekijk optie telefoon dmv een app

Pdejager 17-01-2017

Makkelijke babymonitor

Geschreven voor: Philips AVENT SCD630 wit

Makkelijke babymonitor. Makkelijk in gebruik. Helder beeld en geluid. Fijn dat er verschillende opties op zitten qua monitoren.

Pluspunten

• Helder beeld en geluid
  • Eco modus

Minpunten

• Bereik buiten met betonnen huizen minder
  • Geen optie voor batterij in kind unit/camera

Sharisa 16-01-2017

Uitstekende babyfoon!

Geschreven voor: Philips AVENT SCD630 wit

Deze babyfoon is echt geweldig! Het beeld is erg zuiver ook in het donker vanwege de infrarood camera. Hij is erg makkelijk in gebruik. Je kunt de gevoeligheid van het geluid instellen wat voor een groot gezin erg handig is vanwege het vele geluid in huis waardoor de babyfoon niet bij het minst geringste geluidje afging. Verder geen ruis vanwege de uitstekende verbinding en de batterij gaat lang mee nadatbhij opgeladen is. Al om al een super babyfoon!

Pluspunten

• Zuiver beeld
  • Lange batterijduur
  • Geen ruis

Minpunten

• Prijs
  • Navigatie knop werkt niet heel erg handig

Cdvette 15-01-2017

Goede babyfoon met goed beeld en geluid

Geschreven voor: Philips AVENT SCD630 wit

Heel eenvoudig in gebruik. Alle knopjes hebben een duidelijk pictogram met de functie erop. (Behalve de ok knop)

Groot en scherp beeld (kleuren zijn wel iets vertekend minder levendig)

Eco stand zorgt ervoor dat de batterij langer mee kan. Schakeld automatisch in bij geluid.

Handig dat je op afstand verschillende muziekjes kunt aan en uitzetten

Lampje is niet fel genoeg en kun je niet op afstand bedienen.
Accu gaat erg lang mee!

Nachtcamera is heel duidelijk!

Snoeren zijn lang genoeg

Heel erg gevoelig, de ecostand schakeld ook het beeld weer in als er geluid uit onze slaapkamer komt.

Pluspunten

• Accu duur
  • Ecostand
  • Scherp Beeld en nachtcamera
  • Snoeren
  • Muziekfunctie

Minpunten

• Kleuren van het beeld
  • Lampje
  • Te gevoelig
  • Ok knop ontbreekt

Nienke321 12-01-2017

Fijne videobabyfoon

Geschreven voor: Philips AVENT SCD630 wit

Fijne babyfoon met een scherp en groot beeld. Babyfoon heeft een goed bereik en stoort niet snel. De batterijduur van de ouderunit is goed en het is fijn dat muziekjes zowel vanaf de ouder als babyunit aangezet kunnen worden. Ook de zoomfunctie op het beeld is praktisch.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Batterijduur
  • Scherp beeld
  • Bedieningsgemak

Minpunten

• Ouderunit redelijk groot

ddgg 12-01-2017

Mooie en fijne babyfoon

Geschreven voor: Philips AVENT SCD630 wit

Wat een ontzettend fijne babyfoon is dit. Het geluid is zo goed dat het lijkt alsof mijn zoon naast me ligt. Ook het beeld is heel helder. Ik kan zien waar mijn zoon zijn speentje heeft neer gegooid. Dat is heel handig dan hoef ik die namelijk niet op de tast in het donker te zoeken ;).
De batterij gaat in elk geval een avond mee. Handig is dat de babyfoon ook een indicatie geeft van hoe vol de batterij is. Ik laad hem dan al op voordat ie begint te piepen. Ook de temperatuur geeft ie aan en er is een alarm voor als het te koud of warm wordt.
Hij is heel makkelijk in gebruik. Je kan kiezen met beeld en zonder beeld en ook een trilstand. De trilstand lijkt me handig voor 's nachts, maar heb ik zelf nog niet gebruikt.
Een nadeel is dat er, naar mijn weten, geen extra camera op kan.

Pluspunten

• Mooi beeld
  • Goed geluid
  • Temperatuursensor
  • Batterij indicatie

Minpunten

• Geen extra camera mogelijk