Philips AVENT SCD 630/26 - Reviews

8,9

DeniseGold88 17-01-2017 Product paar maanden in bezit

Geweldige babyfoon!

Ik ben enorm tevreden over het apparaat. Ik heb geen ervaring met andere babyfoons. Wel gebruikte ik een app via mijn telefoon en iPad. Maar zou nu niet meer zonder kunnen. Buiten het feit dat de babyfoon ontzettend makkelijk in zijn gebruik is gaat de batterij erg lang mee. Het apparaat is klein van formaat dus ook makkelijk mee te nemen. Het beeld is loepzuiver en de inzoommogelijkheden zijn ideaal! Ook vind ik het prettig dat je de gevoeligheid in kan stellen. De trilfunctie vind ik handig voor de nachten.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Zuiver beeld
  • Batterij gaat lang mee
  • Zoekt makkelijk verbinding

Shano 17-01-2017 Product paar dagen in bezit

Perfecte Verbinding

Tot nu toe heb ik geen problemen ervaren met de Avent 630. De units worden automatisch verbonden met elkaar. Dit ervaar ik zeer prettig. Het beeld is prima en de nachtvisie werkt fantastisch.

De temperatuur meter is ideaal!

De verschillende MODES is een absolute pluspunt. Dit geeft je de vrijheid om beeld en/of- audio te kiezen.
Enige minpunt is dat de verschillende ''Mode'' zoals ECO,VOX mode niet omschreven wordt in de handleiding, maar na een tijdje kan je dit wel uitvogelen.

Het zou ideaal zijn als Philips een verstelbare opzet standaard in de toekomst kan ontwikkelen. Hiermee kan je de babycamera perfect en correct plaatsen in de kamer.

Pluspunten

• goede verbinding
  • nachtvisie
  • temperatuur meter
  • ECO Mode

Minpunten

• uitgebreide handleiding
  • geen HD
  • Een meekijk optie telefoon dmv een app

Pdejager 17-01-2017 Product paar weken in bezit

Makkelijke babymonitor

Makkelijke babymonitor. Makkelijk in gebruik. Helder beeld en geluid. Fijn dat er verschillende opties op zitten qua monitoren.

Pluspunten

• Helder beeld en geluid
  • Eco modus

Minpunten

• Bereik buiten met betonnen huizen minder
  • Geen optie voor batterij in kind unit/camera

Sharisa 16-01-2017 Product paar weken in bezit

Uitstekende babyfoon!

Deze babyfoon is echt geweldig! Het beeld is erg zuiver ook in het donker vanwege de infrarood camera. Hij is erg makkelijk in gebruik. Je kunt de gevoeligheid van het geluid instellen wat voor een groot gezin erg handig is vanwege het vele geluid in huis waardoor de babyfoon niet bij het minst geringste geluidje afging. Verder geen ruis vanwege de uitstekende verbinding en de batterij gaat lang mee nadatbhij opgeladen is. Al om al een super babyfoon!

Pluspunten

• Zuiver beeld
  • Lange batterijduur
  • Geen ruis

Minpunten

• Navigatie knop werkt niet heel erg handig

Cdvette 15-01-2017 Product paar weken in bezit

Goede babyfoon met goed beeld en geluid

Heel eenvoudig in gebruik. Alle knopjes hebben een duidelijk pictogram met de functie erop. (Behalve de ok knop)

Groot en scherp beeld (kleuren zijn wel iets vertekend minder levendig)

Eco stand zorgt ervoor dat de batterij langer mee kan. Schakeld automatisch in bij geluid.

Handig dat je op afstand verschillende muziekjes kunt aan en uitzetten

Lampje is niet fel genoeg en kun je niet op afstand bedienen.
Accu gaat erg lang mee!

Nachtcamera is heel duidelijk!

Snoeren zijn lang genoeg

Heel erg gevoelig, de ecostand schakeld ook het beeld weer in als er geluid uit onze slaapkamer komt.

Pluspunten

• Accu duur
  • Ecostand
  • Scherp Beeld en nachtcamera
  • Snoeren
  • Muziekfunctie

Minpunten

• Kleuren van het beeld
  • Lampje
  • Te gevoelig
  • Ok knop ontbreekt

Nienke321 12-01-2017 Product paar weken in bezit

Fijne videobabyfoon

Fijne babyfoon met een scherp en groot beeld. Babyfoon heeft een goed bereik en stoort niet snel. De batterijduur van de ouderunit is goed en het is fijn dat muziekjes zowel vanaf de ouder als babyunit aangezet kunnen worden. Ook de zoomfunctie op het beeld is praktisch.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Batterijduur
  • Scherp beeld
  • Bedieningsgemak

Minpunten

• Ouderunit redelijk groot

ddgg 12-01-2017 Product paar weken in bezit

Mooie en fijne babyfoon

Wat een ontzettend fijne babyfoon is dit. Het geluid is zo goed dat het lijkt alsof mijn zoon naast me ligt. Ook het beeld is heel helder. Ik kan zien waar mijn zoon zijn speentje heeft neer gegooid. Dat is heel handig dan hoef ik die namelijk niet op de tast in het donker te zoeken ;).
De batterij gaat in elk geval een avond mee. Handig is dat de babyfoon ook een indicatie geeft van hoe vol de batterij is. Ik laad hem dan al op voordat ie begint te piepen. Ook de temperatuur geeft ie aan en er is een alarm voor als het te koud of warm wordt.
Hij is heel makkelijk in gebruik. Je kan kiezen met beeld en zonder beeld en ook een trilstand. De trilstand lijkt me handig voor 's nachts, maar heb ik zelf nog niet gebruikt.
Een nadeel is dat er, naar mijn weten, geen extra camera op kan.

Pluspunten

• Mooi beeld
  • Goed geluid
  • Temperatuursensor
  • Batterij indicatie

Minpunten

• Geen extra camera mogelijk

Lovely 11-01-2017 Product paar weken in bezit

Fijne babyfoon

Goede en fijne video babyfoon. Groot helder beeldscherm waarbij er ook zonder licht prima zicht is op de baby. Batterij gaat heel lang mee ook als hij op videomodus staat. De geluidsgevoeligheid is te veranderen en er is keuze uit verschillende slaapliedjes om je kindje te kalmeren of in slaap te sussen. De slaapliedjes zijn ook op de camera aan te zetten.
Eco modus is fijn maar werkt niet optimaal. Beeld gaat niet altijd aan als baby geluid maakt of beweegd maar reageert dan wel op de wind die buiten te horen is. Daarom gebruik ik liever de videomodus.
Terugspreek modus is handig om met bijvoorbeeld je partner te communiceren maar om je baby gesrust te stellen niet. Hiervoor is het geluid helaas te hard.
Design is ook goed, ik had een video babyfoon waarbij alle knoppen aan de zijkand zaten, dat was niet handig met oppakken!

Pluspunten

• Groot helder scherm
  • Ook in het donker perfect zicht
  • Batterij gaat lang mee
  • Keuze uit meerdere slaapliedjes
  • Nachtlampje op camera

Minpunten

• Eco modus werkt niet optimaal
  • Geluid bij terugspreek functie erg hard

Nicolklg 11-01-2017 Product paar weken in bezit

Makkelijke en betrouwbare babyfoon

Deze babyfoon is zeer makkelijk in gebruik en ook de eerste keer aansluiten ging zonder enige moeite. De babyfoon heeft een heel duidelijk beeldscherm en ook de extra opties zoals het terugpraten en liedjes afspelen (op afstand) zijn heel handig. Ook vinden wij het erg fijn dat de temperatuur van de babykamer in beeld staat. Wij zouden deze babyfoon zeker aanraden!

Pluspunten

• Betrouwbaar
  • Duidelijk beeldscherm
  • Weergave temperatuur

Carla67 10-01-2017 Product paar weken in bezit

Niet meer op en neer lopen

De babyfoon is heel erg prettig in gebruik. Op het moment dat mijn dochtertje nu een geluid maakt hoef ik niet meer gelijk op en neer te lopen, maar een blijk op het scherm is al voldoende. Ook de eco stand is een uitkomst. Het scherm schiet aan als je kindje geluid maakt. Je zit dan niet de hele avond naar het scherm te staren, maar alleen als het nodig is.

Pluspunten

• goed scherm
  • leuke liedjes
  • eco stand

Minpunten

• af en toe slecht bereik

Anne90 09-01-2017 Product paar weken in bezit

hele fijne babyfoon

Ik heb de videobabyfoon voor philips mogen testen. Eenmaal uit de doos gehaald, was de babyfoon snel aangesloten. Ik heb geen frequentie of iets dergelijks hoeven zoeken, er wordt heel snel verbinding gemaakt en je hebt dus snel beeld.
Ik heb de keuze gehad om de babyfoon of mijn de jongste (6 mnd), of bij de oudste (bijna 2) te plaatsen, waarbij ik voor onze oudste heb gekozen. Het was hilarisch om te zien wat hij allemaal uitspookt in bed, alles was ook prima te zien op het beeldschermpje, zelfs als het geheel donker is. Audio doet het ook prima en is goed in te stellen. Ik vind het fijn dat er ook een functie op zit dat het beeld aanspringt op het moment dat er beweging is, maar meestal heb ik de babyfoon op de volledige videomodus staan (altijd beeld). Er is ook nog een audio en een eco functie, maar die hebben voor mij niet de voorkeur.
Ook fijn dat de temperatuur op de kamer gemeten wordt, je kan een alarm instellen, wat mij erg prettig lijkt tijdens hele hete zomers.

minpuntjes: het instellingenscherm is wat omslachtig, het is zeker de eerste keer even uitzoeken hoe je iets moet selecteren. Verder vindt mijn man het jammer dat je de ouderunit niet uit een 'lader' kan halen, maar het hele ding moet ontpluggen. Het kabeltje schiet dan wel eens achter de kast, en bij een laadstation heb je daar dus geen last van. Zelf vindt ik de babyfoon veel mooier zonder laadstation.

Pluspunten

• snelle verbinding
  • temperatuurweergave
  • goed beeld

Minpunten

• omslachtig instellingenscherm

Debskuh 09-01-2017 Product paar weken in bezit

Fijne babyfoon

Ik was zelf nooit zo voorstander van een babyfoon met camera maar mijn man wou deze graag.
Ik moet zeggen heb deze nu een aantal weken in gebruik en moet eerlijk toegeven ik vind het stiekem toch wel fijn..
Heeft gelijk de vuurdoop gehad met oud en nieuw..
Moet zeggen hij deed het super!
Goed bereik buiten gehad.
Deze babyfoon is erg makkelijk in gebruik.
Makkelijk te bedienen.
Comfortabel om mee te nemen

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Scherp beeld

Minpunten

• Geluid babyunit niet veranderen

KT 13-05-2016 Product paar weken in bezit

Wat een super fijne en betrouwbare babyfoon!

Onlangs de babyfoon in het gebruik genomen en merkte meteen toen ik hem aanzette dat hij heel erg duidelijk beeld gaf. Wij wonen in een redelijk groot huis, maar het bereik pakte hij super goed op beneden, dus met een gerust hart mijn dochtertje in de slaapkamer gelegd. Maak regelmatig gebruik ook van de mogelijkheid om te praten zodat mijn dochter mijn stem hoort en dan is ze echt weer stil vaak. Dat werkt dus ook ideaal. Verder vond ik hem er ook nog eens mooi en modern uitzien vergeleken met andere merken. Belangrijkste voor mij is dat het bereik goed is, dat ik duidelijk beeld heb en dat hij niet te groot is en daar voldoet deze babyfoon aan. Ik ben er blij mee!