Alecto DBX-111 wit, zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Alecto DBX-111 wit, zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Lisette 17-09-2018

Goede babyfoon

Geschreven voor: Alecto DBX-111 wit, zwart

Werkt naar behoren. Er zitten handige functies op zoals de projector, slaapmuziekjes en temperatuur meter.

Pluspunten

• Draagbaar
  • Talk back functie

Minpunten

• Accuduur

Mayda 17-08-2018

Goede functies

Geschreven voor: Alecto DBX-111 wit, zwart

Fijne babyfoon, werkt prima. Alleen de accu gaat snel leeg van de parent unit. Verder erg tevreden over het product.

Pluspunten

• Trilfunctie

Minpunten

• Geen acca in baby unit

slorello 22-01-2018

Goeie kwaliteit/prijs

Geschreven voor: Alecto DBX-111 wit, zwart

Leuke lichtjes, alles werkt verder perfect. Zou nog mooi zijn als de baby-unit ook op een accu werkte.

Pluspunten

• lichteffect
  • praatfunctie

Minpunten

• baby-unit heeft geen accu

LiesbethvdS 22-09-2017

Mooie projectie

Geschreven voor: Alecto DBX-111 wit, zwart

Babyfoon met dubbele functie, naast de 'babyfoon'-functie, ook een mooie projector. De projectie van een sterrenhemel is mooi helder en gekleurd. Vervormd gedurende de tijd. Muziek origineel, wel jammer dat je geen keuze hebt.

Pluspunten

• Mooie projector
  • Strak uiterlijk

Minpunten

• 1 liedje, dus geen keuze

Michelle 17-08-2017

Goede babyfoon met handige opties

Geschreven voor: Alecto DBX-111 wit, zwart

Fijne babyfoon die makkelijk in het gebruik is met prettige opties. Het is ideaal om via de ouderunit het muziekje of de projector aan/uit te zetten en te kunnen praten tegen je baby. Ik vind het erg handig dat de projector en de muziek afzonderlijk van elkaar aan kunnen.
De temperatuur meter heeft mij erg geholpen met het kiezen van de juiste kleding (i.v.m. warmte).
Bij het aanzetten van alle opties zoals geluid, gevoeligheid en zonder ECO-stand gaat de batterij wel snel leeg (binnen 2 a 3uur). Maar met de juiste instellingen en gebruik van de ECO- stand doet hij het prima lang (denk 12 uur).
Nog geen stroringen gehad binnen 3 maanden.

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • spreekfunctie
  • projector
  • storingsvrij
  • temperatuurmeter

Minpunten

• batterij snel leeg bij alle opties aanzetten

Debby Hageman 02-04-2017

Wat een gebruikersvriendelijk product

Geschreven voor: Alecto DBX-111 wit, zwart

Het product doet absoluut wat het belooft! Met de NL beschrijving is de babyfoon zo geïnstalleerd. De baby unit en de ouder unit communiceren automatisch met elkaar en je hoeft niet naar frequenties op zoek te gaan. Wij zijn erg tevreden over dit product en bevelen het absoluut aan.

Jeffrey Vogel 05-07-2016

Dik tevreden over DBX-111

Geschreven voor: Alecto DBX-111 wit, zwart

De DBX-111 is strak vormgegeven, oogt degelijk en laat zich gemakkelijk bedienen. Het geluid is zeer helder en ontvangst is prima (in een nieuwbouw woning). We hebben voor de DBX-111 gekozen vanwege de combinatie van babyfoon en projector + muziek. Dit alles tegen een scherpe prijs.