König KN-BM80 grijs, wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de König KN-BM80 grijs, wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

mrjixies 29-05-2017

Gemiste Kans

Geschreven voor: König KN-BM80 grijs, wit

Dit apparaat zou als beste getest zijn in 2016, maar slaat de plank volledig mis. Hoe ze tot deze conclusie zijn gekomen is mij dan ook een raadsel?!?

Ten eerste ontbreekt er een handleiding!!! Er is alleen een a4 aanwezig met uitleg wat de knoppen zijn. Hoe ze functioneren e.d. mag je zelf naar gissen want dit ontbreekt volledig. Ik heb daarna geprobeerd een handleiding zelf te downloaden bij konig zelf, dit lukte maar kreeg hetzelfde a4'tje! Er bestaat dus gewoon geen handleiding.

De uitleg over het pairen klopte ook al niet, waardoor we dus geen beeld hadden. Gelukkig konden via youtube (notabene een pools filmpje) uitvinden hoe we moesten pairen.

Het beeld is echter wel mooi helder alleen reageerd de camera amper op geluid en beweging. We moesten op een gegeven moment, vlak voor de camera bewegen of hard praten anders sloeg de camera niet aan. Hierdoor is het apparaat natuurlijk volledig nutteloos als babyfoon!

Wij dachten dus ook dat het apparaat defect was en hebben een nieuwe gekregen, maar precies dezelfde fouten.

De beiden apparaten voelden ook erg goedkoop aan, en het ergste was nog dat het oplaadsnoer in beiden cameras niet goed paste zodat het snoer elke keer los schoot! Ook het opladen van de afstandbediening was een drama, na 1 dag aan de oplader stond de baterij duur nog steeds op 1 streepje.

Dus mijn advies is laten liggen deze xxx.

Pluspunten

• Mooi Helder Beeld

Minpunten

• Geen Handleiding
  • Automatisch Reageren Werkt Amper
  • Oplaadsnoer past niet in camera
  • Opladen duurt verschikkelijk lang