Alecto DBX-63 - Reviews

Type/soort
babyfoon

Charlotte 08-11-2016

Groot bereik

Groot bereik (wel minder dan aangegeven) makkelijk in gebruik en fijn dat er meerdere units op aangesloten kunnen worden.

Pluspunten

• Groot bereik
  • Meerdere units op aan te sluiten

Minpunten

• Verschrikkelijke muziekjes

loes 18-04-2016

Goede uitbreiding

Uiteindelijk de babyfoon gekozen, omdat deze makkelijk uit te breiden is. De koppeling met de babyunit is eenvoudig en hij blijft schakelen tussen de beide units.
Het probleem vind ik echter wel dat beide units aan moeten staan, anders blijft ie aangeven dat een van de apparaten buiten bereik is.

Angela 29-03-2016

fijne uitbreiding

de uitbreiding van de babyfoon is zeer handig. hij schakelt elke 30 seconden over naar de andere babyfoon unit. en wanneer hij een geluid hoort meteen over naar de andere, heel fijn in gebruik.

Hagen 25-03-2016
  • Product maand in bezit

Ideaal zo'n extra babyunit

Als uitbreiding gekregen bij de Alecto DBX-62. Zie ook mijn review bij dit product. Ik ben er erg blij mee dat ik met één ouderunit onze beide kleintjes in de gaten kan houden! Deze extra unit is gemakkelijk in een paar stappen te koppelen.

Dizzytiger 04-03-2016

9,4
Als uitbreiding aangeschaft op de dbx-62. gekocht op de beurs. geweldige babyfoon. aanrader om aan te schaffen. zie mijn review bij de dbx-62.