Philips AVENT SCD860 wit

Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips AVENT SCD860 wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,3

Bart 13-10-2018

Multifunctioneel

Geschreven voor: Philips AVENT SCD860 wit

Erg handige babyfoon door de vele opties die het apparaat heeft. Leuk dat ik op mijn werk zelfs kan kijken of de kleine lekker slaapt. Ik heb er zelfs een tweede bijgekocht voor beneden (kan in dezelfde app toegevoegd worden). Eerst wat problemen met de wifi maar na contact met ziggo een nieuw modem gekregen en hiermee was het opgelost.

Pluspunten

• Temperatuur
  • Luchtvochtigheid
  • Inzoomen
  • Vanaf meerdere smartphones tegelijk te gebruiken

Minpunten

• Stabiele wifi verbinding nodig

Electra 18-08-2017

Handig apparaat met vele gebruiksmogelijkheden

Geschreven voor: Philips AVENT SCD860 wit

Vele gebruiksmogelijkheden. Handig apparaat met een handige app. De app wekt op telefoon en tablet.

Mascha 06-06-2017

Beeld en geluid in orde als je bereik hebt.

Geschreven voor: Philips AVENT SCD860 wit

De babyfoon heeft als groot voordeel dat je op je telefoon of tablet kunt inchecken. Ook fijn, om bijvoorbeeld vanaf het werk even te kunnen kijken hoe baby slaapt.
Het beeld en geluid zijn erg duidelijk, als je inzoomd wordt het beeld wel wat wazig.
Het bereik is echter soms ineens een probleem. Je moet dan naar de camera en opnieuw instellen. Niet echt ideaal als je kindje slaapt.

Pluspunten

• Goed beeld en geluid
  • Op mobiel en tablet makkelijk te openen
  • Nachtlampje
  • Muziekjes

Minpunten

• Soms ineens geen bereik